پیش بینی بورس فردا ۲۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۹ آبان ۱۴۰۰ روند بازار را متعادل ارزیابی می کند این در حالیست که برخی گروهها مانند فولادیها و پتروشیمی ها از روند نوسانشان کاسته خواهد شد و در طرف دیگر تصمیمات جدید در حوزه خودرو نمادهای این ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۹ آبان ۱۴۰۰ روند بازار را متعادل ارزیابی می کند این در حالیست که برخی گروهها مانند فولادیها و پتروشیمی ها از روند نوسانشان کاسته خواهد شد و در طرف دیگر تصمیمات جدید در حوزه خودرو نمادهای این گروه را مستعد رشد ارزیابی می کند. گروه پتروشیمی نیز در بازار هفته آینده متأثر از نوسانات قیمت ارز خواهد بود و در نتیجه آنچه که در بازار مشاهده خواهیم روند متعادل است. پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ همچنین وعده مذاکرات ۸ آذر در وین را یکی از علتهای بازار کم هیجان هفته آینده ارزیابی می کند.

پیش بینی بورس فردا ۲۹ آبان ۱۴۰۰

 

در اوایل هفته قبل شاهد روند پرنوسان بازار بودیم تا اینکه در بازار روز چهارشنبه به علت کم عرضه کردن سهام توسط بزرگان بازار شاخص توانست هفته را با سبزپوشی به پایان برساند اما بررسی آخرین وضعیت بازار در همین روز نشان میدهد که برخی ها پول درشتی را از بازار خارج کردند که ئر گروه فلزات فولاد و در گروه بانکی ها نماد وپاسار را میتوان نام برد.

مداکرات ۸ آذر در وین نیز بسیاری از نمادهای بزرگ را درگیر نتایج آن خواهد کرد و باید گفت نمادهای کوچگ و متوسط در هفته آینده مجال خوبی برای صعود خواهند داشت و احتمالا بسیاری از نوسان گیران بازار به سراغ این نمادها خواهند آمد. البته باید این نکته را اضافه کرد که نمادهای بزرگ گروه خودرویی و سیمانی از اقبال خوبی برخوردار خواهند بود اما کلیت بازار در هفته آینده به سمت نمادهای کوچک و متوسط خواهد. در بازار فردا حتی اگر شاهد کاهش شاخص باشیم باید از آن به عنوان دورخیز شاخص یاد کرد زیرا آنطور که از داده های تکنیکالی برمی آید بازار از همین نقطه می تواند شرایط مساعدی برای رشد داشته باشد.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

 

از دیگر مواردی که به لحاظ تکنیکالی مورد توجه است شکل گیر الگوی سر و شانه در شاخص است که سیگنال خوبی برای رشد است و می تواند روند صعودی شاخص را بین ۱۰ تا ۱۲ درصد ارزیابی کند. بنابراین آنچه در بازار فردا شاهد خواهیم بود میتواند مقدمه یک صعود تا محدوده ۱ میلیون و ۵۸۰ تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد باشد.

نمودار پیش بینی بورس فردا 29 آبان 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط