پیش بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ به چند علت ریزش مجدد شاخص را متصور است. همچنین پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ دو سناریوی پیش روی شاخص را روایت میکند که در صورت تحقق هرکدام وضعیت سهامداران خرد روشن خواهد بود....

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ به چند علت ریزش مجدد شاخص را متصور است. همچنین پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ دو سناریوی پیش روی شاخص را روایت میکند که در صورت تحقق هرکدام وضعیت سهامداران خرد روشن خواهد بود.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

 

فروش اوراق قرضه توسط بانک مرکزی و آزادسازی و فروش بلوکی سهام عدالت یکی از دو سیگنالی است که بازیگران حقوقی را نسبت به آنها متمرکز می کند و باعث کاهش نقش آفرینی حمایت آنها خواهد شد. از طرف دیگر فلزات اساسی ، شیمایی ، بانکی ها و خودرویی ها بیشتر خروج پول را در بازار امروز داشتند که تأثیر گذاری آنها روی سایر نمادها کاملا مشخص است.

موضوع عدم افزایش نرخ سود بانکی در شرایطی که بازار بورس با کاهش روبروست نیز از سیگنال دیگری حکایت میکند که قدرت خرید در بازار کاهش پیدا میکند و احتمالا بازیگران بزرگ بازار منتظر پرده دوم خواهند ماند.

اما دو سناریوی پیش روی شاخص طی روزهای آینده متأسفانه اتفاقات خوبی را پیش بینی نمی کند در اولین سناریو شاخص تا یک میلیون و ۳۱۰ هزار ریزش خواهد داشت و پس از آن پتانسیل رشد تا ۱ میلیون و ۵۱۰ هزار در آن مشاهده می شود و در سناریوی دوم شاخص تا ۱ میلیون و ۲۴۹ هزار ریزش خواهد داشت که در این صورت اگر شاهد حمایت جدی از بازار نباشیم شاهد افت این مقدار تا ۹۱۰ هزار واحد خواهیم بود.

نمودار پیش بینی بورس

در ادامه پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ میخوانیم ، آنچه که در موج شماریها به دست می آید شاخص در مرحله اتمام موج ۱ است که در شروع موج دوم شاهد کاهش خواهیم بود. این کاهش نشان می دهد که شاخص کل تا ۱ میلیون و ۲۸۰ تا ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تنزل خواهد داشت البته در این فاصله می توان امیدوار به برخی از صعودها بود که عمر زیادی ندارند.

آنچه که اوضاع فعلی قابل دریافت است برای شروع موج صعودی شاخص باید تا اوسط مهر منتظر ماند اما اینکه در این بازه فکر جدی برای مرتفع کردن زیانهای شاخص خواهد شد یا خیر مسئله ایست که بسته های حمایتی بانک مرکزی ، وزارت اقتصاد و سازمان بورس مشخص خواهد کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

زهره

پاسخ دادن

۲۸ شهریور ۱۴۰۰


میشه بگید من چه خاکی تو سرم بریزم ،من غلط کردم سهام خریدم یکساله هر روز اعصابم به هم ریخته س ،پس کی میتونم پولم رو بردارم واقعا خسته شدم اخه کجای دنیا بورس این شکلیه ،من به پولم نیاز دارم ،تا یکم اوضاع درست میشه ،سریع شروع به ریزش میکنه ،خواهش میکنم فقط یه کارشناس به من بگه من کی میتونم پولم رو بردارم

    محمد الفتی

    پاسخ دادن

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰


    باسلام لطفا به بنده ایمیل بزنید

سعید

پاسخ دادن

۲۸ شهریور ۱۴۰۰


ته مونده اعتبار بورس هم ریخت ما که اولین فرصت میریم دنبال دلالی اینجا جای دزدی و رانت خوریه به ما چیزی نمیرسه کلاهمونم به باد میدیم