پیش بینی بورس فردا ۳ آبان ۱۴۰۰

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳ آبان ۱۴۰۰ از از دو احتمال بسیار قوی در بازار خبر می دهد که به نظر می رسد با نگاه اول تغییرات ۲۰ هزار واحدی و در نگاه دوم تغییرات ۷۰ تا ۸۰ هزار واحدی را شاهد خواهیم بود. هرچند که روند گزارشات شرکت ها در نگاه کلی قابل قبول است اما روند کف سازی شاخص دارای نقایصی است که تا اصلاح آن به نظر می رود وضعیت بازار کانال صعودی خاصی را که تغییرات بزرگ ایجاد کند تجربه نخواهد کرد. پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ نشان همچنین روند تغییرات معاملات را در هفته گذشته و احتمال ایجاد تغییرات را براساس آن مورد بررسی قرار داده است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۳ آبان ۱۴۰۰

 

در هفته گذشته شاهد سه اتفاق نگران کننده در بازار بودیم که مهمترین آن خروج ۲ هزار و ۲۳۳ هزار میلیاردی پول حقیقی از بازار بود بود.

در فاصله ۲۵ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ارزش معاملات خرد ۲ هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان کاهش یافت.

نگاهی به صف خرید و فروش در فاصله ۲۴ تا ۲۸ مهر نشان میدهد بازار از عدم اعتماد رنج می برد به طوریکه در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ارزش صف های خرید ۱۳۰۷ میلیارد تومان بود اما در ۲۸ مهر این مقدار به ۳۰۳ میلیارد تومان کاهش یافت. از طرفی در هیمن بازه زمانی ارزش صف های فروش بازار ۴۸ میلیارد تومان بود که در روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

موضوعی که در این باره بسیار آسیب رسان بود و بانک مرکزی بدون توجه به تبعات آن دست به این کار زد به انتشار اوراق مربوط می شود که با توجه به نوسانات بازار بسیاری از بازیگران بازار اقدام به خرید آن کردند و در نهایت بازار سرمایه حمایت لازم را از دست داد.

هرچند در این میان گزارش گروههایی معدنی و فلزات امیدبخش بود اما بستری برای که بتواند حجم بالای اخبار نگران کننده در بازار ارز و تحولات بین المللی را پوشش دهد فراهم نبود و در نهایت شاهد عقب گرد شاخص بودیم.

در بازار فردا بررسی تایم فریم ۱ یمساعته در بازار چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ نشان میدهد که بازار در حال جذب حمایت بود اما ترس سهامداران از روند فعلی بازار جو روانی را عنصر غالب بازار دید.

در پایان پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ میخوانیم ، چنانچه حمایت فعلی بازار در بازار فردا از دست برود باید شاهد ادامه روند نزولی شاخص تا محدوده ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار واحد باشیم اما این تمام ماجرا نیست زیرا روند کف سازی ها نشان میدهد که  کف سازی جدید در این محدوده مانع از ریزش بازار در هفته های گذشته شده که این موضوع سبب می شود تا امیدوار باشیم چنانچه بازار فردا منفی باشد از همین محدوده شاخد برگشت بازار باشیم.

 

انتهای پیام

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار