پیش بینی بورس فردا ۳ آذر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳ آذر ۱۴۰۰ از ادامه روند فعلی خبر می دهد با بیان اینکه مهمترین مقاومت بازار در شرایط فعلی قله ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار است.  اما نزدیکترین مقاومت شاخص در محدوده یک میلیون ۱۴۵۷ ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳ آذر ۱۴۰۰ از ادامه روند فعلی خبر می دهد با بیان اینکه مهمترین مقاومت بازار در شرایط فعلی قله ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار است.  اما نزدیکترین مقاومت شاخص در محدوده یک میلیون ۱۴۵۷ هزار تا ۱ میلیون و ۴۶۰ هزار دیده می شود که با رهایی شاخص از این منطقه می توان پیش روی ان را ممکن دانست. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ همچنین چالشهای پیش آمده و در فروش نفت و همین طور چاپ اوراق و فروش آن را مهمترین معضل بازار سرمایه می بیند.

پیش بینی بورس فردا ۳ آذر ۱۴۰۰

 

براساس این گزارش و اخباری که امروز از برخی نمایندگان مجلس شنیده شد وزارت اقتصاد برای حل کمبود منابع جهت پوشش کسری بودجه چاره ای جز فروش اوراق ندارد و این موضوع بدون شک در روزهای اخیر مهمترین مشکل بازار سرمایه است. نقدینگی و سود حاصل از فروش اوراق سبب می شود که تا بسیاری از سرمایه گذاران بجای حضور در بازار سرمایه بازارهای موازی را مفید بدانند ضمن اینکه تکایف برخی صندوق ها در جهت اجرای سیاستهای دولت در بازار باعث شده تا شاخص رمق رشد نداشته باشد هرچند که تکنیکالیست ها معتقدند بازار آینده امیدوار کننده ای دارد.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰

 

برای بازار فردا صنایع غذایی می توانند از شرایط مطلوبی برخوردار باشند به خصوص اینکه به این سرمایه گذاری به صورت بلند مدت نگاه شود. در شرایط فعلی که حرکت شاخص با ابهام روبروست چشم امید بسیاری به مذاکرات وین بسته شده و دستاورد این مذاکرات می تواند آینده بازار را به کلی تحت الشعاع قرار دهد. کمبود نقدنیگی و دستور رئیس دولت سیزدهم مبنی بر عدم استقراض از بانکها در جهت حل مشئله خلق پول طبیعتاً دولتی ها را وارد ریل درآمدزایی می کند و در فضایی که فروش نفت با چالش همراه شده و درآمدهای حاصل از این منبع دیر و دور به دست می آید عملاً انتشار اوراق و فروش آن یکی از راهکارهای اساسی دولت خواهد بود.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند علیرغم همه وعده های دولت مبنی بر حمایت از بازار سرمایه اما فعلا این بازار در اولویت کارهای اقتصادی دولت نیست .

 

نمودار پیش بینی بورس 3 آذر 1400

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار