پیش بینی بورس فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از برگشت بازار و سبز شدن معاملات خبر می دهد. موج شماری الیوت نشان میدهد که بازار در حال ورود به وج ۳ از ۳ الیوت است که در این موج انتظار برگشت بازار و قرار گرفتن در روند صعودی می ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از برگشت بازار و سبز شدن معاملات خبر می دهد. موج شماری الیوت نشان میدهد که بازار در حال ورود به وج ۳ از ۳ الیوت است که در این موج انتظار برگشت بازار و قرار گرفتن در روند صعودی می رود. بسیاری فعالان بازار سرمایه معتقدند که بازار فردا بازار سبز و برگشت برای شاخص خواهد بود. بررسی های تکنیکالی البته این موضوع را تأئید می کند اما برای اطمینان از آنچه در حال رخ دادن است باید از معاملات هیجانی پرهیز کرد. پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ همچنین گروه فلزات، هتل و رستواران و برخی نمادهای بانکی را مستعد رشد خوب ارزیابی می کند.

نمودار پیش بینی بورس فردا 30 آبان 1400

پیش بینی بورس فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۰

 

همچنین در بازار فردا باید به این مسئله اشاره کرد که نوسان امروز قیمت دلار در بازار آزاد فرضیه تثبیت قیمت دلار در کانل ۲۸ هزار تومان را تقویت کرد که خود می تواند مقدمه خوبی برای معاملات فردا باشد. به نظر می رسد صندوق درآمد ثابت که امروز شروع به جمع آوری برخی نمادها کرده بودند در بازار فردا نیز روند حمایتی را ادامه می دهند

در خصوص محصولات شیمیایی باید گفت که این گروه معاملاتی در بازار فردا متأثر از وضعیت بازارهای موازی و تعیین نرخ گذاریهای جدید در زنجیره محصولات خود است که با اینهمه چند نماد این گروه نیز با توجه تغییر حجم معاملاتی و افزایش حجم معاملات حقوقی ها می توانند قابل توجه ظاهر شوند.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰

 

خودرویی ها و بانکی ها نیز با توجه به اینکه در بازار امروز اقبالی به سمتشان نبود در بازار فردا خواهند توانست عقب ماندگی بازار امروز را جبران کنند. اما نمادهای حمل و نقلی نیز همچنان در کم و کیف دستورالعملهایی هستند که امکان ایجاد بستر برای دور زدن تحریم ها فراهم خواهد کرد اما تا شکل گیری یک قالب نهایی برای این شرکتها نمی توان این گروه را مستعد برای سرمایه گذاری دید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار