پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از منظر تکنیکالی حکایت از اتمام اصلاح شاخص و حرکت به سمت فتح قله های مقاومتی پیبش رو دارد.   پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۱۴۰۰     از منظر بسیاری از تکنیکالیست ها وضعیت شاخص به...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از منظر تکنیکالی حکایت از اتمام اصلاح شاخص و حرکت به سمت فتح قله های مقاومتی پیبش رو دارد.

 

پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۱۴۰۰

 

 

پیش بینی بورس فردا 30 آذر 1400 دو پیش بینی بورس فردا 30 آذر 1400 پیش بینی بورس فردا 30 آذر 1400

از منظر بسیاری از تکنیکالیست ها وضعیت شاخص به گونه ایست که تعبیر اتمام اصلاح در مورد آن درست اصطلاحی است که می توان از آن استفاده کرد. اما بررسی های تکنیکالی قیمت دلار حکایت از ریزش ارز در بازار دارد که به طور طبیعی بر روند شاخص اثرگذار خواهد بود.

روند قیمت دلار

مهمترین موردی که در بررسی شاخص باید مد نظر قرار داد وضعیت نمادهای بزرگ بازار است که به لحاظ بنیادی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند که این مسئله مؤید پتاتسیل رو به جلوی این نمادهاست اما نباید از این موضوع غافل شد که سهامداران حقیقی در فاصله دو ماه مانده به پایان سال طبیعتاً سعی در جمع آوری نقدینگی خواهند کرد بنابراین بخش زیادی از موضوع با توجه به زیان های هنگفت سهامداران به این مسئله ارتباط دارد.

مسئله بعدی درباره وضعیت نمادهای دلاری به نحوه عرضه ارز در بازار و نوسان گرفتن از آن است. گمانه ها در خصوص کاهش قیمت دلار در بازار و اثرگذاری آن روی بازار به خوبی نشان میدهد که علیرغم وعده های دولت در خصوص حمایت از بازار که البته تا کنون محقق نشده باید با عذر بدتر از گناه تأثیرگذاری قیمت ارز بر شاخص روبرو باشیم که من حیث مجموع پذیرفتنی نیست زیرا در روزهای اوج گیری قیمت دلار شاخص در حال درجا زدن و کاهش بود بنابراین در این روزها نیز نباید شاخص را متأثر از قیمت دلار دانست.

مذاکرات وین که بدون نتیجه به پایان رسید بازیگران نمادهای بزرگ را با این تحلیل روبرو می کند که در آینده نیز باید با بی نتیجه ماندن این مذاکرات به فکر جمع آوری سرمایه و حرکت به سمت سرمایه گذاری در بازارهای موازی مانند طلا که این روزها نوسانات قابل توجهی را پشت سر گذاشته رفت همچنین مسئله بعدی خرید اوراق توسط آنهاست که بارها در روزهای اخیر شاهد آن بودیم.

من حیث مجموع باید گفت بازار از لحاتظ تکنیکالی آماده حرکت به سمت جلو خواهد بود اما باید دید که بار روانی حاکم بر بازار سرمایه اجازه چنین کاری را خواهد داد یا خیر؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار