پیش بینی بورس فردا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار مثبتی دارد. این اتفاق در شرایطی می افتد که امروز در ساعتهای پایانی شاهد رشد آخرنی قیمتها در بازار بودیم. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازار را فردا ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار مثبتی دارد. این اتفاق در شرایطی می افتد که امروز در ساعتهای پایانی شاهد رشد آخرنی قیمتها در بازار بودیم. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازار را فردا به چند علت مثبت ارزیابی می کند.

آنچه که امروز در بازار اتفاق افتاد تحت تأثیر شوک جهانی به بازارهای سرمایه ای بود. به عنوان مثال شاخص داوجونز امروز با افتی قابل توجه که در یکسال اخیر بی سابقه بود روبرو شد.

این موضوع البته در کشورمان هرچند که تأثیرات کمتری داشته اما به چند علت دیگر می توان گفت که این روزها با توجه به اخبار سیاسی در نحافل بین المللی عقب نشینی روانی از بازار سرمایه مشاهده می شود. یکی از این موارد بدون شک به آینده مذاکرات برجامی برمی گردد. ضمن اینکه نباید این مسئله را فراموش کردکه عرضه اوراق قرضه در هر مقطعی بخش بزرگی از پنتانسیل ها را در ورود به بازار سرمایه دفع می کند.

اما آنچه که در بازار فردا متصور خواهد بود این است که با توجه به اینکه بن بست به وجود آمده در مذاکرات برجامی شرایط رشد قیمت دلار را ایجاد خواهد کرد و در بدبینانه ترین حالت قیمت ارز را در کانال فعلی باقی خواهد گذاشت باید اذعان کرد این مسئله پتانسیل رشد بازار را فراهم می کند هرچند که در نمای دورتر شاخص در کانال منفی قرار دارد اما به صورت مقطعی شاهد رنج زدن خواهیم بود.

در پایان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ، نوسان گیری در شرایط فعلی تنها در سهام رانتی ممکن است زیرا با ریزش قابل توجه شاخص هم وزن در پایان معاملات امروز نمادهای متوسط باید منتظر شرایط ایده آلی برای رشد باشند. از طرف دیگر افزایش آخرین قیمتها در پایان معاملات امروز هرچند که شرایط رنج زدن شاخص را در بازار فردا متصور خواهد کرد اما چیزی که در ادامه بازار سرمایه بیشتر ملموس است رنج طولانی مدت شاخص در کانا نزولی با برخی صعودهای کم تأثیر است که در این صورت اگر شاخص از محدوده ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار واحد بیشتر تنزل کند باید منتظر اتفاقات بدی بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار