پیش بینی بورس فردا ۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۴ آبان ۱۴۰۰ از روز سرنوشت ساز بازار سرمایه خبر می دهد. در حال حاضر چند پاراکتر مهم مانع از رشد شده که پیش بینی ها و تحلیل ها حکایت از برگشت بازار از نقطه فعلی دارد و چنانچه شاخص از همین محدوده برگشتی ...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۴ آبان ۱۴۰۰ از روز سرنوشت ساز بازار سرمایه خبر می دهد. در حال حاضر چند پاراکتر مهم مانع از رشد شده که پیش بینی ها و تحلیل ها حکایت از برگشت بازار از نقطه فعلی دارد و چنانچه شاخص از همین محدوده برگشتی نداشته باشد اصلاح آن تا ۱ میلیئن و ۳۱۰ هزار واحد متصور می باشد. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ به بررسی روندهای معاملاتی در بازار امروز پرداخته است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۴ آبان ۱۴۰۰

 

همانطور که قابل دریافت بود در  بین گروههای معاملاتی محصولات شیمیایی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و سه نماد پارس ، شپدیس ، جم . شپنا امروز بیشترین اثرگذاری منفی در بازار سرمایه را داشتند. امروز در حالی این اتفاق را شاهد بودیم که در کنار این گروه ،  فلزات اساسی نیز با ۱۲۲ میلیارد تومان خروج پول حقیقی بعد از محصولات شیمیایی قرار گرفت و فجهان در این گروه با ۲۳ میلیارد خروج پول حقیقی روبرو بود.

مهمترین مسئله در این باره حضور نمادهای زیادی از دو گروه در بین نمادهای اثرگذار در شاخص است که خود بخود جو روانی قابل توجهی را شکل می دهد. آنچه که در بازار معاملات مشهود است عقب نشینی حمایت گرها با توجه به وضعیت فعلی بازار است که علت آن را باید در چند موضوع جستجو کرد.

در ابتدا باید یادآور شد که علیرغم افزایش نرخ دلار در صرافی اما میزان اثرگذاری در بازار اصلا محسوس نیست. بنابراین در شرایط فعلی که دولت همزمان از چند زاویه مشغول اقداماتی است که تبعات آن متوجه بازار سرمایه خواهد بود به عقیده بسیاری از سهامداران خرد نقد شدن و یا نوسان گیری و خرید پلکانی بهترین کار ممکن است.

فروش سهام عدالت ، انتشار اوراق ، کاهش نرخ دلار نیمایی و عدم تأثیرگذاری سیاستهای دولت در خصوص حمایت از بازار سرمایه زمینه ریزش شاخص را فراهم کرده و به زعم برخی از کارشناسان در این مقطع زمانی نمی توان با تحلیل تکنیکال در مورد بازار صحبت کرد بلکه بازار تابعی از اتفاقات اقتصادی و شرایط بین المللی شده به عبارت دیگر بازار اخبار محور است.

برای بازار فردا با توجه به شرایط امروز باید گفت که گروه فلزات همچنان حمایت کمی خواهند داشت که می توان از آن به عنوان حمایت خط صفر نام برد.

در پایان پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ می خوانیم ، گروههای بانکی و معدنی ، دارویی و چند رشته ای حامیت خط سیگنال را دارا هستند. با این حساب به نظر می رد در بازار فردا نیز شاهد تغییرات ۱۰ تا ۱۲ هزار واحدی باشیم و در ادامه اگر در هفته آینده خریدهای خوبی صورت گیرد می توان گفت بازار قابلیت برگشت دارد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار