پیش بینی بورس فردا ۵ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۵ آبان ۱۴۰۰ براساس االگوهای تکنیکالی نشان از رشد بازار می دهد. هرچند که در چندروز اخیر موضوع قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی و پتروشیمی نگرانی های زیادی را ایجاد کرد. در حال بیش از ۸۰ درصد با...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۵ آبان ۱۴۰۰ براساس االگوهای تکنیکالی نشان از رشد بازار می دهد. هرچند که در چندروز اخیر موضوع قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی و پتروشیمی نگرانی های زیادی را ایجاد کرد. در حال بیش از ۸۰ درصد بازار اصلاح داشته و در این میان نمادهای زیادی زیر ارزش ذاتی خود معامله می شوند که منطقاً برای خرید بسیار مناسب هستند اما در عین حال مقاومتهای روانی موجود در بازار همچنان مانع از معاملات منطقی در بازار سرمایه است. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ یک روند تکنیکالی را مورذد توجه قرار داده که براساس آن می توان امیدوار به پیاده سازی یک الگوی صعودی تکراری بود.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۵ آبان ۱۴۰۰

 

چهار گروه محصولات شیمیایی ، فلزات اساسی ، فرآورده های نفتی و بانکها امروز بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و البته گروه خودرویی نیز شاهد خروج پول حقیقی بود اما به واسطه اظهارات برخی در مجلس در خصوص حمایت از این صنعت حاشیه امنی برایش دست و پا شده بود.

امروز پتروشیمی فناوران که طی ۵ روز گذشته ۱۴.۳ درصد بازدهی منفی را ثبت کرده بود شاهد خروج ۳۹ میلیارد تومان پول حقیقی بود و بعد از آن نیز پتروشیمی اراک با ۳۸ میلیارد تومان خروج پول حقیقی دیده می شود.

مسئله افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها و نوسانات ارزی در این گروه از جمله دلائل نگرانی سهامداران است. در گروه فلزات فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که این موضوع در ارتباط با قیمت گذاری دستوری محصولات فلزی می تواند باشد ضمن اینکه گزارشات شش ماهه این نماد نیز در خروج ۳۲ میلیارد تومان پول حقیقی بی تأثیر نبود.

فرآورده های نفتی مانند محصولات شیمیایی نیز درگیر فرآیند قیمت گذاری دستوری هستند و به اضافه اینکه نوسانات نرخ ارز نرخ مواد اولیه آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ، با آنچه گفته شد می تاوان دریافت شرایط نوسانی بازار ارتباط مستقیم با نحوه مدیریت بازار دارد و فرآیند تکینیکالی در این مورد پاسخگوی بازار نیست.

اما بررسی های تکنیکالی نشان میدهد که الگوی دیامتریک پاپیونی در حال تکرار خود است که در این صورت می توان امیدوار به صعود شاخص بود.

نمودار پیش بینی بورس فردا 5 آبان 1400

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار