پیش بینی بورس فردا ۵ خرداد ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 5 خرداد 1400 حکایت از روند مثبت بازار دارد. این مسئله را البته نه در روندهای تکنیکالی که در سایر موضوعات مرتبط با بورس باید در نظر گرفت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۵ خرداد ۱۴۰۰ حکایت از روند مثبت بازار دارد. این مسئله را البته نه در روندهای تکنیکالی که در سایر موضوعات مرتبط با بورس باید در نظر گرفت. پس از فشار چند روزه اخیر به سازمانهای تصمیم گیر در این زمینه و نیز افزایش سطح مطالبات نسبت به تغییر وضعیت بورس شاهد تغییراتی در معاملات بورس بودیم. این مسئله آنجا بیشتر مورد تأئید قرار می گیرد که که علیرغم عرضه سنگین برخی از حقوقی ها که موسوم به عرضه آبشاری است در روز قبل امروز شاهد سبز شدن همان نمادها بودیم مسئله ای که خیلی به ندرت می توان مثال زد.

با هر برهانی در تحلیل بازار امروز باید منفییم شد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت شاهد بودیم پس از اینکه شاخص دو روز ریزش سنگین داشت امروز به رنگ سیز در آمد. اتفاقی که باید در مورد شاخص بیان کرد اینجاست که شاخص دیروز شاهد خروج حجم قابل توجه پول حقیقی بود که اتفاقاً برخی نمادهای شاخص ساز به این مسئله بیشتر دامن زدند زیرا در کنار خروج پول حقیقی از این نمادها حقوقی ها نیز اقدام به فروش کردند.

 

پیش بینی بورس فردا ۵ خرداد ۱۴۰۰

 

امروز نمادهای خودرویی و فولاد تغییرات مثبتی را پشت سر گذاشتند که این مسئله را نه در روندهای مسوم تحلیلی بلکه در روند چانه زنی ها در مورد شاخص باید جستجو کرد.

به نظر می رسد افراد تصمیم گیر در مسئله بورس بی صبرانه منتظر دولت جدید هستند و البته نوسانات قیمت دلار نیز به این ماجرا دامن می زند.

 

به نظر می رسد که که علیرغم مثبت شدن در معاملات فردا اما از شروع هفته با کاهشی شدن قیمت دلار باید شاهد کاهش شاخص باشیم. این موضوع به خصوص درباره نمادهای دلاری بیشتر حس می شود. بنابراین باید اظهار کزد بازار فردا مثبت است اما این شرایط اصلا پایدار نخواهد بود.

 

مطالب مرتبط