پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۰ ، حکایت از بازار سبزپوشی دارد. میدلاین شکل گرفته در محدوده ۱ میلیون ۳۸۰ تا ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار واحد نشان می دهد که رنج معتبر بازار در روزهای قبل در همین کانل بوده و مهمترین حمایتهای...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۰ ، حکایت از بازار سبزپوشی دارد. میدلاین شکل گرفته در محدوده ۱ میلیون ۳۸۰ تا ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار واحد نشان می دهد که رنج معتبر بازار در روزهای قبل در همین کانل بوده و مهمترین حمایتهای بازار را نیز در همین محدوده مشاهده می کنیم که در صورت ریزش بازار قابلیت کاهش تا ۱ میلیون و ۳۳۸ هزار را خواهد داشت. پیش بینی بورس فردا شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ همچنین فروش اوراق و افزایش نرخ سود بین بانکی را همچنان دو چالش مهم در بازار سرمایه می بیند.

 

نمودار پیش بینی بورس فردا 6 آذر 1400

پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۰

 

افزایش ۲.۵ درصدی نرخ سود بین بانکی طی ۲ ماهه گذشته و استقبال قابل توجه بسیاری از شرکتها از این موضوع نشان میدهد که سیگنال مهمی در کنار بازار سرمایه وجود دارد که در آن دولت بدون توجه به آثار تورمی برای سهامداران همچنان به فروش اوراق اصرار دارد. آنطور که از آمارها برمی آید طی آخرین مرحله فروش اوراق حدود ۹۰ میلیارد تومان در بازار بورس تأمین مالی که این میزان هرگز با توجه به ۳۹۲ نمادی که طی یکسال گذشته بازدهی منفی داشتند جالب و در خور توجه نیست.

جدا از این موارد افزایش قیمت دلار نیز هیچ واکنشی مؤثری را به همراه نداشته به طوریکه بیشتر نگاهها به دنبال خرید اوراق و مذاکرات ۸ آذر در وین است. در این شرایط و با توجه به ریزش بیش از ۴۰ درصدی ۱۲۰ نماد در بازار بازار نیازمند یک هفته بدون متغیرهایی مانند فروش اوراق و نرخ بهره بین بانکی است.

در این باره باید گفت که وعده های تیم اقتصادی دولت در خصوص حمایت از بازار سرمایه هنوز هیچ نتیجه ای را شکل نداده هرچند که تشکیل کانونی متشکل از سهامداران خرد که بیش از ۸۰ درصد سهامداران بازار را تشکیل میدهد هرچند می تواند امیدواریهایی را ایجاد کند اما با این همه بسیاری از سهامداران بازار منتظرند تا رفتار عملیاتی را شاهد تا از این جهت بتوانند نقدینگی را به بازار برگردانند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط