پیش بینی بورس فردا ۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۶ مهر ۱۴۰۰ روند بازار را ریزشی نشان میدهد. این مسئله البته ریشه در عدم حمایت درست خصوصاً در نمادهای بزرگ دارد. در بازار روز یکشنبه شاهد بودیم که بسیاری از حقوقی ها در نمادهای بزرگ فروش زیادی د...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۶ مهر ۱۴۰۰ روند بازار را ریزشی نشان میدهد. این مسئله البته ریشه در عدم حمایت درست خصوصاً در نمادهای بزرگ دارد. در بازار روز یکشنبه شاهد بودیم که بسیاری از حقوقی ها در نمادهای بزرگ فروش زیادی داشتند و خالی شدن بازار در تایم فریم های یکساعته مؤید این موضوع است. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ چند مسئله تکنیکالی و بنیادی را در منفی بودن بازار فردا مورد بررسی قرار داده است.

پیش بینی بورس فردا ۶ مهر ۱۴۰۰

 

از لحاظ تکنیکالی شاخص حمایت میان مدت را از دست داده پس باید منتظر شکل گیری حمایت قوی تر و جدی تر از بازار بود. در حال حاضر محدوده  ۱ میلیون و ۳۳۹ تا ۱ میلیون و ۳۹۶ هزار واحد محدوده حمایتی شدید برای شاخص است که در صورت از دست دادن حمایت فعلی در این کانال قرار خواهد گرفت که در این صورت صعود شاخص و رسیدن به محدوده فعلی کار سختی خواهد بود. از طرف دیگر مقاومت معتبر بازار نیز در کانال ۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تا ۱ میلیون و ۴۸۲ هزار واحد دیده می شود. این دو فرضیه را در کنار روند قبلی شاخص که محدوده حمایتی ۱ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد را معتبر نشان میداد اگر قرار دهیم نتیجه ای که از آن حاصل می شود ریزش شاخص تا کانال گفته شده است و پس از آن باید منتظر رنج زدن شاخص باشیم.

 

تکنیکال شاخص کل

 

از لحاظ بنیادی نیز مسائل زیادی پیش روی شاخص قرار دارد عدم رشد بسیاری از نمادها در مقایسه با بازارهای موازی نشان دهنده رفتار هیجانی و البته نوسانگیری بزرگان بازار است که در این صورت چند مسئله را باید در این مورد بررسی کرد. اول اینکه عدم ارائه یک بسته جامع در خصوص نرخ ارز همچنان نمادهای بزرگ را متأثر خواهد کرد که در این شرایط فرصت برای رشد نمادهای کوچک فراهم خواهد بود. موضوع مذاکرات برجامی یکی دیگر از مسائلی است که باید نسبت به آن دقت نظر داشت چرا که بازه زمانی طولانی مدت و شروع دور جدید تحریم ها علیه چند سازمان و افراد حقیقی نشان میدهد که اثرگذاری این مسئله روی شاخص بسیار زیاد است.

در پایان پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، نمادهای شاخص ساز در حال حاضر ریسک زیادی را از دو بعد گفته شده متوجه خود می بینند اما مهمترین بحث به حمایتهای اقتصادی از بازار بر می گردد زیرا به طور حتم این موضوع در برنامه های دولت قابل پیش بینی بود و نمی توان گفت که مدیران تصمیم گیر در این مورد نسبت به آن واکنش خنثی خواهند داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط