پیش بینی بورس فردا ۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، همانطور که دیروز پیش بینی شد ماهیت بازار امروز منفی بود. پیش بینی بورس فردا ۷ مهر ۱۴۰۰ نیز از ادامه روند نزولی بازار خبر میدهد. هرچند که امروز شاهد جابجایی ها در مالکیت حقوقی و حقیقی بودیم اما این مسئله نیز نقدی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، همانطور که دیروز پیش بینی شد ماهیت بازار امروز منفی بود. پیش بینی بورس فردا ۷ مهر ۱۴۰۰ نیز از ادامه روند نزولی بازار خبر میدهد. هرچند که امروز شاهد جابجایی ها در مالکیت حقوقی و حقیقی بودیم اما این مسئله نیز نقدینگی زیادی را برای بازار به دنبال نداشت. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ چند محور را در خصوص منفی بودن بازار فردا مد نظر قرار داده است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۷ مهر ۱۴۰۰

 

از لحاظ تکنیکالی ندیک شدن شاخص به کف معتبر حمایتی همانطور که روز قبل گفته شد حکایت از رنج زدن شاخص حداقل برای کوتاه مدت دارد که در این صورت وضعیت نمادهای کوچک مناسب خواهد بود. با مشاهده بازار امروز نیز به خوبی متوجه می شویم که بجز عرضه های اولیه سایر نمادهایی که امروز در بازار حرفی برای گفتن داشتند و صعودهای خوبی را پشت سر گذاشتند نمادهای بزرگ بودند. خالی شدن بازاردر تایم فریم های یکساعته نیز خبر از نقد شدن بسیاری در بازار سرمایه می دهد. از ساعت ۱۰:۳۰ تا پایان معاملات شاخص ۴ هزار واحد کاهش پیدا کرد که به معنی فشار عرضه در مقابل تقاضا بود.

مالکیت حقیقی ها در ۵۰ نماد ۱.۹۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و در مالکیت حقوقی ها نیز در ۱۰۴ نماد تنها ۴.۱۰۰ میلیارد ریال رشد داشت امروز در کل بازار ۱۸۹ نماد ورود پول حقیقی داشتند و ۴۰۵ نماد ورود پول حقوقی را ثبت کردند. این موضوع درکنار افزایش نرخ سود بین بانکی که سرمایه گذاری بزرگان بازار را به حداقل می رساند نشان میدهد که هنوز اجماعی در خصوص چگونگی حمایت از بازار سرمایه و جبران زیان سهامداران خرد وجود ندارد.

در پایات پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، حتی اگر افزایش نرخ تورم را علتی برای رشد شاخص در نظر بگیریم توان نقدینگی در همه بازارها کاهش پیدا کرد و در بازار سرمایه نیز این موضوع نشان دهنده کاهش اقبال به سمت عرضه هاست که علت اصلی آن بلاتکلیفی بازار و کانال نوسانی فعلی است. آنچه از ماهیت بازار برمی آید نشان میدهد که بازار سرمایه تا یک هفته الی ده روز آینده در همین وضعیت خواهد ماند و پس از آن احتمالا شاهد صعودهایی هستیم که نمی توان از آن به روند شارپی یاد کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط