پیش بینی بورس فردا ۸ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۸ آبان ۱۴۰۰ دو فرضیه را برای بازار فردا محتمل می داند که در هر دوی آنها به بررسی پارامترهای تکنیکالی می پردازد و باید اذعان کرد که داده های این تحلیل نتایج عجیبی را نشان میدهد. پیش بینی بورس فردا شنبه...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۸ آبان ۱۴۰۰ دو فرضیه را برای بازار فردا محتمل می داند که در هر دوی آنها به بررسی پارامترهای تکنیکالی می پردازد و باید اذعان کرد که داده های این تحلیل نتایج عجیبی را نشان میدهد. پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ به چند مسئله بنیادی در خصوص بازار فردا نیز اشاره کرده است.

پیش بینی بورس فردا ۸ آبان ۱۴۰۰

 

اولین موضوعی که باید در خصوص روند تکنیکالی بازار فردا گفت قرار گرفتن آخرین کندلها زیر ابر کومو و خط سبز است که در این صورت کندل با برخورد به این خط وارد روند اصلاحی میشود که با این گزاره بازار همچنان در اصلاح به سر خواهد برد و گاهی مانند شروع هفته موج هیجانی و روانی و تزریق پول ممکن است بازار را به سمت جلو هدایت کند اما ماهیت بازار همچنان نزولی است.

نمودار پیش بینی بورس فردا 8 آبان 1400 متن

نمودار پیش بینی بورس فردا 8 آبان 1400 قوی

برای پی بردن به صحت این مسئله کافیست که روند حرکتی بازار را از خرداد ماه سال قبل با فیبوی زمانی بررسی کنیم که به خوبی متوجه می شویم بازار در شرایط فعلی باز هم در روند اصلاحی به سر خواهد برد و این موضوع احتمالا تا مرداد یا شهریور سال بعد ادامه خواهد داشت.

نمودار پیش بینی بورس فردا موج شماری

موضوع بعدی که باید در خصوص شرایط فعلی بازار مطرح بازار گفت به مسئله شکاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی برخی از سهم ها نسبت به ارزش ذاتی آنها مطرح می شود. موضوعی که در تحلیل تکنیکال مهم است این خواهد بود که آیا روند حرکتی مورد تأئید به لحاظ داده های موجود هست یا خیر؟

به عنوان مثال گمانه هایی که در خصوص کاهش قیمت نماد خودرو وجود دارد از این منظر مورد تأئید است چرا که فاصله بین افزایش سرمایه این نماد تا شروع معاملات مجدد آن در بازار سرمایه باگی را ایجاد کرده که باید پر شود این مسئله در داده های تکنیکالی مورد تأئید است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ، اظهاراتی که در خصوص تثبیت قیمت دلار در بازار اقتصاد مطرح است البته که نیز نشان میدهد که باید تأثیرات واقعی آن مورد ارزیابی قرار گیرد که در این صورت با اطمینان میتوان گفت که اثرات کنترل قیمت دستوری دلار با نوسانات بورس کاملا موازی است. کافیست که نمودار نوسان قیمت دلار در کنار نوسان شاخص کل گذاشته شود نتیجه ای که می بینید بسیار عجیب است ضریب همبستگی فوق العاده ای در آنها مشاهده می شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط