پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰ از روند صعودی بازار حکایت دارد. با بررسی روند تکنیکالی می توان این نتیجه را گرفت که الگوی شکل گرفته فعلی روی شاخص در سال ۹۷ نیز تکرار شده و بعد از آن رفته رفته کانال صعودی را شاهد بودیم ای...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰ از روند صعودی بازار حکایت دارد. با بررسی روند تکنیکالی می توان این نتیجه را گرفت که الگوی شکل گرفته فعلی روی شاخص در سال ۹۷ نیز تکرار شده و بعد از آن رفته رفته کانال صعودی را شاهد بودیم این درحالیست که بازار در شرایط فعلی روی معتبرترین حمایت خود قرار گرفته و چنانچه در بازار فردا شاهد حرکت رو به جلو نباشیم موج جدیدی از روند حرکتی را مشاهده خواهیم کرد. پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ همچنین از روند حرکتی معاملات امروز می گوید و در نهایت علت خروج پول حقیقی از بازار را ارزیابی میکند.

نمودار پیش بینی بورس فردا 9 آبان 1400

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰

 

واقعیت اینجاست که سال قبل با دلار ۳۲ هزار تومانی شاخص تا یک میلیون ۱۰۰ هزار واحد رفت و با کاهش قیمت دلار و اجرای سیاستهای انقباضی شاخص در کانل نزولی قرار گرفت علت این موضوع نیز همانطور که قبلا گفته به همستگی مثبت شاخص و دلار ارتباط دارد و تا اجرای سیاست بازار باز نه معنای کنترل بلکه به معنای پویایی این موضوع هربار تکرار می شود.

در گزارش دیروز گفته شد که روند حرکتی شاخص از الگوی تکنیکالی تبعیت می کند و اتفاقی که برای بسیاری از نمادها افتاده نشان میدهد که باگهای موجود ناشی از صعود شارپی در سال گذشته هنوز جا برای اصلاح و پوشش دارد که در این صورت نمادی مانند خودرو حتما اصلاح خواهد داشت.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ، امروز گروه فلزات اساسی بیشترین خروج پول حقیقی را داشت و در این میان سه نماد فجهان ، فملی و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند اما در کنار اوضاع بد بازار امروز صندوقهای درآمد ثابت توانستند ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ورود پول حقیقی داشته باشند که نشان میدهد بازار برای مرتفع کردن چالش های پیش آمده وارد کانال برنامه ریزی شده که سیگنال خوبی برای بازار می تواند باشد هرچند که درصد کمی از درآمد این صندوقها صرف خرید سهام می شود اما تا همینجا باید اظهار کرد که با نوسانات بازار و تورم موجود در سایر بخشها شانس ورود پول از این صندوق به بازار سرمایه زیاد است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار