پیش بینی بورس ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

پیش بینی بورس 16 مرداد 1400 نشان می دهد که بازار فردا قرمز خواهد بود. سیگنال اشباع خرید در بسیاری از اندیکاتورها دیده می شود و بسیاری فعالان بازار سرمایه در بازار فردا احتمالا تصمیم به نقد شدن خواهند گرفت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سرمایه همچنان تحت تأثیر اتفاقات سیاسی در داخل است. حرکت جدی شاخص را باید پس از روی کار آمدن مهره های اقتصادی دولت سیزدهم مورد آنالیز قرار داد آنچه در چند روز اخیر از حرکت شاخص می توان استنباط کرد حرکت مستقل و عدم تأثیرپذیری آن بود که در نتیجه عدم دخالت دولت در بازار رخ داد. چیزی که در حال حاضر می تواند برای صنایع مختلف حائز اهمیت باشد تصمیم گیریهای جدید در بخشهای مختلف تولیدی و تمرکز روی بخش خاصی از تولید است که با سیاستهای ابراهیم رئیسی در تضاد است و به نظر می رسد که دولت تمرکز گرایی از چند واحد تولیدی را به به تمرکز همه جانبه توسعه خواهد داد. رشد دلار اگرچه در چندوقت اخیر تأثیرگذاری کمی در بازار سرمایه داشته اما باید گفت به تدریج شاهد افزایش تثیرپذیری بازار بورس از این مسئله هستیم. پیش بینی بورس ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ نشان می دهد که بازار فردا قرمز خواهد بود. سیگنال اشباع خرید در بسیاری از اندیکاتورها دیده می شود و بسیاری فعالان بازار سرمایه در بازار فردا احتمالا تصمیم به نقد شدن خواهند گرفت.

 

جزئیات پیش بینی بورس ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

 

در خصوص نوع حرکت شاخص باید گفت آخرین باری که اندیکاتورها در این نواحی حضور داشتند بازار شروع به ریزش کرده و بعد از آن با کف سازی شروع به حرکت کرده اند.

بازار فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید منتظر کاهش شاخص و در نتیجه ریزش بازار بود. نمادهای شاخص ساز در بازار چند روز گذشته رشد خوبی داشتند و نیازمند تعدیل هستند این موضوع در اکثر نمادهای بزرگ دیده می شود. ضمن اینکه برای برخی از عرضه اولیه های اخیر که قاعده خود را دارند پیش بینی می شود نسبت تقاضاها کاهش پیدا کند که موضوع خود بخود روی ورود نقدینگی به بازار و خروج آن تأثیرگذار خواهد بود و در بازار فردا شاهد خروج پول حقیقی هستیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار