پیش بینی بورس ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار در بلاتکلیفی کاملاً  آشکار به سر می برد این موضوع را می توان از روند حرکتی شاخص ارزیابی کرد طی معاملات امروز و دیروز طبق بررسی ها شاخص باید منفی می شد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت شاهد رشد شاخص بودیم. ا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار در بلاتکلیفی کاملاً  آشکار به سر می برد این موضوع را می توان از روند حرکتی شاخص ارزیابی کرد طی معاملات امروز و دیروز طبق بررسی ها شاخص باید منفی می شد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت شاهد رشد شاخص بودیم. اگرچه شاخص تا ۱ میلیون و ۴۶۰ هزار واحد مقاومت خاصی را پیش رو ندارد اما باید گفت که تعدیل برخی نمادها مورد انتظار بود که با وضعیت پیش رو با رسیدن به قله مقاومت ۱ میلیون و ۴۶۰ هار باید منتظر آن بود. پیش بینی بورس ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ حکایت از روند صعودی بازار دارد این موضوع از را می توان از حجم مشکوک امروز بازار سرمایه و روند مستمر صعود بازار امروز پس از دقایقی منفی بودن دید.

 

جزئیات پیش بینی بورس ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

 

عده ای از کارشناسان نیز عقیده دارند تا معرفی کامل تیم اقتصادی دولت بورس از فرصت استفاده کرده و روند خود را ادامه خواهد داد خصوصاً اینکه شرایط برای رشد حداقل ۸۰ درصد بازار آماده است. از طرفی نوسانات موجود در بازارهای موازی مانند طلا و سکه و دلار و همینطور تزلزل شدیدی که روند حرکتی ارز دیجیتال داشت سبب شد تا توجه ها بیش از گذشته به سمت بازار سرمایه باشد.

برخی دیگر از کارشناسان نیز اعتقاد دارند که با برای اجرایی کردن سیاستهای اقتصادی تیم دولت سیزدهم حداقل ۳ ماه زمان نیاز است که در این صورت شاخص بورس این فرصت را مغتنم شمرده و سعی در ادامه روند صعودی خواهد داشت. هرچند که در این مسیر با نزدیک شدن به مذاکرات برجامی ممکن است وقفه ای را در رشد نمادهای شاخص ساز شاهد باشیم اما این به معنی توقف روند صعودی شاخص نیست.

بازار سرمایه امروز در شرایطی به پایان رسید که تأثیر دلار در بازار طلا و سکه حباب قابل توجهی را ایجاد کرده در حالیکه اکثر نمادهای بازار آماده رشد هستند. این موضوع سبب می شود که در روزهای آینده نیز نوسان گیران بازارهای موازی به سمت بازار سرمایه حرکت کنند .

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط