پیش بینی بورس ۲ شهریور ۱۴۰۰

پیش بینی بورس 2 شهریور 1400 حکایت از بازار متعادل با معاملات کم حجم دارد. بنابراین در پیش بینی بورس فردا 2 شهریور 1400 باید گفت بازار تمایل به منفی شدن دارد اما در برخی نمادهای بزرگ مانند شستا بازیگزانش با توجه به اتفاقات اخیر شاید مصمم ب...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سرمایه امروز برخلاف پیش بینی ها و البته اصول تکنیکالی مثبت شد تا شاهد شکل گیری مقاومت جدیدی برای شاخص باشیم. هرچند که هماطنور که قابل حدس بود نمادهایی که دیروز تأثیر خوبی بر روند حرکتی شاخص داشتند امروز منفی بودند و یا درصد رشدشان اصلا قابل مقایسه با روز قبل نبود. در کل بازار نیز نشاط معاملاتی دیده نشد و این موضوع را می توان از میزان خرید و فروش و ارزش بازار امروز دریافت. با این حساب با توجه به رد شدن اولین هیجان روانی پس از رسیدن به شاخص یک میلیون ۵۰۰ باید در پیش بینی بورس ۲ شهریور ۱۴۰۰ گفت شاهد بازار متعادلی هستیم. پیش بینی بورس فردا ۲ شهریور ۱۴۰۰ البته روند کلی بازار را با توجه به اینکه حرکت منفی بازار یا به اصطلاح کندل سنجاقک در ساعت پایانی جمع شد و البته کندل پایانی روند نزولی را نشان داد را منفی با اصلاحات در برخی نمادهای شاخص ساز برآورد می کند اما از روز چهارشنبه می توان به ادامه روند صعودی بورس امیدوار بود.

 

جزئیات پیش بینی بورس ۲ شهریور ۱۴۰۰

 

 

در خصوص بازار سرمایه فردا این موضوع را نباید فراموش کرد که امیدواریها با توجه به فضای سیاسی کشور و تصممیات اقتصادی مؤثر بر بازار سرمایه رو به افزایش است و روند حرکتی شاخص بعد از انتخابات ریاست جمهوری نیز مؤید همین ماجراست.

اما امروز چند اتفاق باعث برگشت بازار از منفی به مثبت شد که از آن جمله باید به خروج پول از صندوق ها درآمد ثابت اشاره کرد این مسئله در کنار حرکت شاخص هم وزن یک سیگنال مثبت برای ادامه بازار را مخابره می کند و آن اینکه بازار در ادامه روند رو به رشد خود را حفظ خواهد کرد. رشد تورم مرداد ماه در کنار افزایش شاخص هم وزن نشان میدهد که نمادهای متوسط و کوچک و یا حقیقی های بازار در ادامه حرکت بورس نقش پر رنگ تری خواهند د اشت. این موضوع را امروز بعد از انتشار خبر گرانی لاستیک در بازار به خوبی می شد حس کرد.

در پایان پیش بینی بورس فردا ۲ شهریور ۱۴۰۰ باید این موضوع را نیز مد نظر داشت که بازیگران برخی نمادهای بزرگ مانند شستا با توجه به اتفاقات اخیر خوشحال تر خواهند بود تا ارزش نماد را بالا ببرند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط