پیش بینی بورس ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

استقبال قابل توجه حقیقی ها از بازار نشان داد که بازار فردا نیز تابع همین الگو خواهد بود و برای پیش بینی بورس 20 مرداد 1400 نیز باید اظهار داشت که بازار سبز پوش خواهد بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بعد از اینکه شاخص در سه روز گذشته با رشد قابل توجه روبرو بود و بازارهای جانبی به نسبت بازار سرمایه پر نوسان ظاهر شدند در بازار امروز شاهد ریزش نقدینگی به بازار بودیم هرچند که برخی حقوقی ها از این فرصت برای فروش سهام استفاده کردند اما استقبال قابل توجه حقیقی ها از بازار نشان داد که بازار فردا نیز تابع همین الگو خواهد بود و برای پیش بینی بورس ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ نیز باید اظهار داشت که بازار سبز پوش خواهد بود. پیش بینی بورس فردا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ همچنین نشان از تغییر مقاومت شاخص می دهد.

هرچند که برخی از اندیکاتورها در مورد شاخص کل اشباع خرید را مخابره می کنند اما بازار سرمایه منحنی خود را براساس ورود و خروج پول تغییردلار به می دهد و آنچه که امروز از بازار مشاهده شد به معنی رشد در بازار فردا نیز خواهد بود. ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی و از طرفی رشد پایه پولی و نقدینگی نشان میدهد که شرایط تورمی حاکم اصلا جالب نیست و رشد اقتصادی همچنان در شرایط بدی قرار دارد اما در این میان قطعا بازار سرمایه می تواند با توجه به شرایطی که دارد کمک حال باشد.

 

جزئیات پیش بینی بورس ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

 

تفاوت این روزهای بازار با روزهای مشابه سال قبل اینجاست که رشد حبابی در بازار مشاهده نمی شود و بازار همچنان میتواند در بسیاری از نمادها که حتی پائین تر از ارزش ذاتی خود معامله می شوند امیدوار به صعود باشد. چیزی که از رفتار امروز حقوقی ها قابل دریافت بود هرچند که آنها دست به فروش در شرایط خوب بازار زدند اما مطالعه آنها نشان میدهد که اگر در سهمی دست به فروش زده باشند در سهمی دیگر خرید انجام داده اند و این مسئله می توان از ارزش معاملات بازار به خوبی دریافت کرد.

موضوع بعدی در خصوص روند رو به رشد بازار سرمایه تعریف سطح مقاومت های جدید است. در حال حاضر مقاومت جدید بازار سرمایه از ۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و به ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تغییر کرده و این مسئله به معنای صبر بازیگران بازار تا رسیدن به قله مورد نظر است. هرچند با رسیدن به این محدوده نیز باید گفت که بیشتر نمادهای بازار مستعد رشد بیش از مقدار فعلی هستند. اصلاح بازار که بعد از رسیدن به این مقاومت محتمل است احتمالا تا ۱ میلیون و ۳۸۶ هزار تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد بود و پس از آن میتوان به آرامی شاهد رشد مجدد شاخص بود.

در پایان پیش بینی بورس فردا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ باید گفت بازارهای جانبی پیش و پس از استقرار دولت جدید بیشتر تابع سیاستهای دستوری هستند که نمونه آن در قیمت دلار مشاهده می شود اما بازار سرمایه با توجه به تأثیر تصمیمات اتخاذ شده جهت اصلاح بیشتر پتانسیل صعود دارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار