پیش بینی بورس فردا ۹ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، روند امروز بازار سرمایه علیرغم فشار فروش زیادی که داشت از حمایت حقوقی ها خبر می داد. هرچند که حقوقی های نمادهای بزرگ در روز قبل فروش زیادی داشتند اما در بازار امروز این روند را شاهد نبودیم و به جز حقوقی های شبند...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، روند امروز بازار سرمایه علیرغم فشار فروش زیادی که داشت از حمایت حقوقی ها خبر می داد. هرچند که حقوقی های نمادهای بزرگ در روز قبل فروش زیادی داشتند اما در بازار امروز این روند را شاهد نبودیم و به جز حقوقی های شبندر که فروش زیادی داشتند در سایر نمادهای بزرگ شاهد حمایت خوبی بودیم. آنچه که از بازار امروز قابل درک بود و کلیت بازار را درگیر کرده بود تحت تأثیر قرار گرفتن معاملات امروز طی بخشنامه دیروز بود که در آن بانکها ملزم به اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات خود برای ساخت مسکن شدند. این موضوع در کنار شایعاتی که در خصوص افزایش نرخ سود بین بانکی بود فشار فروش را بیشتر کرد و فردا نیز در نیمه اول بازار شاهد این مسئله خواهیم بود. پیش بینی بورس ۹ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از ریزش ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی شاخص دارد البته در نیمه اول بازار احتمال اینکه شاخص بیش از این مقدار ریزش داشته باشد وجود دارد. پیش بینی بورس فردا ۹ شهریور ۱۴۰۰ همچنین از تأثیر قیمت دلار در صورت تثبیت روی بازار سرمایه خبر می دهد.

جزئیات پیش بینی بورس ۹ شهریور ۱۴۰۰

 

نمادهای ساخت و ساز با خبرهای امروز و دیروز می توانند امیدوار به رشد باشند اما از آنجا که این نمادها جزو نمادهای شاخص ساز نیستند این مسئله تأثیری در روند کلی بازار فردا نخواهد داشت هرچند می توان امیدوار بود در برخی نمادها ریزش های حداکثری صورت نگیرد.

در بازار فردا این نکته حائز اهمیت است که با ادامه افت قیمت دلار، روند بازار باز هم منفی خواهد ماند و همچنین در وضعیت فعلی سهم‌های کوچکی که وضعیت بنیادی مناسبی ندارند بیشتر احتمال ریزش را خواهند داشت و نمادهای بزرگ شاخص‌ساز که از بنیاد مناسب، P/E معقول و شناوری مناسبی برخوردارند، در وضعیت فعلی بازار روندهای بهتری را خواهند داشت.

خبر خوش اینکه امروز حقوقی ها ۲۱۰۰ میلیارد ریال خرید داشتند و می توان امیدوار بود که با این حساب بازار در اصلاح به سر می برد نه ریزش.

در پایان پیش بینی بورس فردا ۹ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ، نمادهای بانکی و فلزات در بازار فردا قدرت جمع کردن صف فروش خود را خواهند داشت و پس از آن نوبت به گروههای خودرویی و پالایشی می رسد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط