پیش بینی بورس ۹ مرداد ۱۴۰۰

پیش بینی بورس 9 مرداد 1400 از بازار مثبت حکایت دارد. نمای هفتگی شاخص نیز نشان می دهد توان روند صعودی به صورت مستمر حتی بیش از 18 ماه قبل است.

گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای گذشته عدم تأثیرپذیری بازار بورس از روند فعلی نرخ ارز روندهای تحلیلی مختلفی را ایجاد کرده است. آنچه که از بررسی چند روز گذشته بازار سرمایه قابل دریافت است کاهش صفوف فروش و افزایش صف خرید در نمادهای مختلف بود که البته در این باره نمادهای شاخص ساز عملکرد بهتری داشتند. سیگنالهای مثبت از برجام در چند روز گذشته خود را نشان داد اما چیزی که بیشتر از قبل در خصوص شاخص قابل مشاهده است میل به خرید در نمادهایی است که بیشترین میزان تعدیل را در چند وقت گذشته تجربه کرده اند. پیش بینی بورس ۹ مرداد ۱۴۰۰ از بازار مثبت حکایت دارد.

[highlight color=”red”]بررسی روند حرکتی شاخص کل نشان می دهد که بیش از گذشته میل به صعود در آن دیده مشاهده می شود. مقایسه شاخص در بازه زمانی مشابه در سال قبل نشان می دهد که این روند می تواند به صورت مدت دار ادامه داشته باشد.[/highlight]خصوصاً اینکه بازار در حالت آماده برای ورود پول حقیقی و ایجاد سودسازی است.

جزئیات تکتیکالی پیش بینی بورس ۹ مرداد ۱۴۰۰

نمای هفتگی شاخص نیز نشان می دهد توان روند صعودی به صورت مستمر حتی بیش از ۱۸ ماه قبل است. به اضافه اینکه در تایم فریم های ماهانه پرایش اکشن ها از اخبار خوبی حکایت دارند و روند منفی ۵ کندل قبلی خود را با یک کندل سبز در برگرفته که سیگنال خوبی برای خرید می تواند باشد و این مسئله باز هم نسبت به مدت زمان مشابه وضوح بیشتری دارد. در کنار مسائل تکنیکالی افزایش سرانه قدرت خرید در بورس قابل است. افزایش ورود پول حقیقی به بازار در چند وقت گذشته یعنی بازگشت اعتماد به به بازار.

در موج شماریها که مورد توجه بسیاری از تکنیکالیستهای بازار است باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که موج پنجم با مقاومتهای ۱.۳۱۰ و ۱۵۰۰ همراه است و در این باره هرچند که نمی توان انتظار رشد شارپی را داشت اما باید گفت که ۹۰ درصد قفل صف فروش ها آزاد شده اند و همه این مسائل نمود روشنی از امیدواری به بازار سرمایه خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار