پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

بازار ارز امروز اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد اما در معاملات عصر تقریبا ثبات داشت.

به گزارش رصد روز، پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ، بازار ارز امروز اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد اما در معاملات عصر تقریبا ثبات داشت. بازار ارز معاملات امروز را با اندکی افزایش نسبت به معاملات روز گذشته آغاز کرد.

پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد در قیمت، ۲۶هزار و ۳۳۰تومان معامله می‌شود که نسبت به صبح تغییر چندانی نداشته است.

نمودار11

اما نسبت به روز گذشته افزایش حدود ۳۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

نمودار12

دلار هرات نیز در این ساعت در قیمت ۲۵هزار و ۷۵۰تومان معامله می‌شود.

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۴۶۲تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۰۶تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۲۵۰تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۵۰تومان برای فروش اعلام شده بود.

نمودار 13

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزا رو ۲۸۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۶۱تومان برای فروش اعلام کرده است. این اسکناس روز گذشته در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۸۹تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۶۷تومان برای فروش قیمت خورده بود.

پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه 4 اسفند 1400

صرافی ملی نیز دلار را ۲۴هزار و ۵۱۰تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۶۶تومان قیمت زده است که نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰۰تومانی را نشان می‌دهد. روز گذشته، دلار در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۷۱۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۷۱تومان برای خرید اعلام شده است.

همچنین یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۹هزار و ۱۴۳تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۸۵۳تومان برای خرید نمایان شده است. این درحالیست که یورو روز گذشته در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۸هزار و ۱۲۵تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۸۴۵تومان برای خرید نمایان شده بود.

بازار ارز امروز معاملات را افزایشی آغاز کرد. دلیل آن نیز تنش‌های جدی میان اوکراین و روسیه بود که شب گذشته بازارهای جهانی را تکان داد. البته این موضوع به طور مستقیم بر قیمت دلار در بازار آزاد اثر نمی‌گذارد اما ابهاماتی که بر آینده مذاکرات وارد می‌کند، بر قیمت ارز داخل اثرگذار است. اما باید دید اخبار جدیدی از مذاکرات وین به گوش می‌رسد که بتواند مسیر دلار را تغییر دهد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار