پیش بینی قیمت سکه امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

نوسانات قیمت سکه موجب کاهش خرید و فروش این فلز گرانبها شده است. از طرفی برخی می‌گویند توان سکه فعلا در کانال ۱۸ میلیونی است و برخی دیگر از احتمال شکسته شدن مقاومت و رسیدن به کانال ۱۹ میلیون تومانی صحبت می‌کنند. به گزارش رصد روز، نوسانات ز...

نوسانات قیمت سکه موجب کاهش خرید و فروش این فلز گرانبها شده است. از طرفی برخی می‌گویند توان سکه فعلا در کانال ۱۸ میلیونی است و برخی دیگر از احتمال شکسته شدن مقاومت و رسیدن به کانال ۱۹ میلیون تومانی صحبت می‌کنند.

به گزارش رصد روز، نوسانات زیاد افزایشی و کاهشی سکه امامی از ابتدای زمستان موجب شده است که بخشی از معامله‌گران تمایلی برای خرید و فروش جدید در بازار نداشته باشند.

در بازار فردایی گفته می‌شود که قیمت فلز گرانبهای داخلی توان نوسان به بالای مرز ۲۰ میلیون تومان را نداشت و عمده روز در کانال ۱۸ میلیون تومانی تغییرات خود را به ثبت رساند.

تحلیلگران فنی بازار فردایی سکه باور دارند که این فلز گرانبها در محدوده ۱۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حمایت سنگینی دارد و به‌راحتی این نقطه را از دست نخواهد داد. این دسته از تحلیلگران باور دارند که نقطه مقاومتی این بازار محدوده ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و سکه در صورت شکست آن، می‌تواند وارد کانال ۱۹ میلیون تومانی شود.

در بازار نقدی، صرافی‌ها نرخ فروش سکه را بالاتر از بازار فردایی تعیین کرده بودند. این موضوع نشان می‌داد که از لحاظ انتظاری، سکه فردایی از بازار نقدی فاصله داشت.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط