پیش بینی وضع هوا فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ افزایش دما و بارش های پراکنده در استان های شمالی

سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید طی امروز در غرب هرمزگان از بارش باران ۵ روزه در ۸ استان کشور از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

به گزارش رصد روز، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در برخی نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده داریم و در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب بارش پراکنده در ارتفاعات هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید طی امروز در غرب هرمزگان از بارش باران ۵ روزه در ۸ استان کشور از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

فردا یکشنبه در استان‌های اردبیل،‌گیلان، مازندران و دوشنبه در شمال شرق،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر روی می‌دهد. از امروز تا اواسط هفته نیز در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز روند افزایش نسبی دما پدیده حاکم است.

ضیائیان بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته در شرق کشور به ویژه نوار شرقی خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ا فزود: در سه روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی عمان مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین استان خواهد بود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت بیان داشت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف، اواسط روز همراه با وزش باد پیش‌‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۴ و ۲۴ درجه خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار