پیش روند قیمتی ۳ نماد مستعد رشد

 قیمت در این نماد بعد یک ریزش سنگین توانسته خود را بالای میانگین تن کن سن برساند و نگه دارد. می توان با حد ضرر ۲۴۵ تومان که آخرین کف و حمایت قیمتی است وارد معامله خرید شد و حد سود را در محدود ۳۶۰ تومان که کی جن سن قرار دارد در نظر داشت.

به گزارش رصد روز ، روند قیمت سهام و حد سود و ضرر سه شرکت ایران خودرو، ارتباطات سیار ایران و خدمات انفورماتیک با با تحلیل تکنیکال یک کارگزاری پیش بینی شد.در حالی دومین روز این هفته بازار سهام، متعادل آغاز بکار کرد اما با فشار فروش در نمادهای بزرگ، افت اندک دلار و ادامه سردرگمی ها در نهایت نماگر بازار با افت ۲۳ هزار و ۱۶۲ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۵۲۲ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد که کارگزاری آبان ، تحلیلی تکنیکال از روند قیمت سهام سه شرکت ایران خودرو، ارتباطات سیار ایران و خدمات انفورماتیک ارائه کرد.

ایران‌ خودرو: قیمت در این نماد بعد یک ریزش سنگین توانسته خود را بالای میانگین تن کن سن برساند و نگه دارد. می توان با حد ضرر ۲۴۵ تومان که آخرین کف و حمایت قیمتی است وارد معامله خرید شد و حد سود را در محدود ۳۶۰ تومان که کی جن سن قرار دارد در نظر داشت.

ارتباطات سیار ایران: قیمت به سقف قبلی در سمت چپ نمودار واکنش نشان داده است. اگر سقف مینور ۳۷۰۰ تومان شکسسته شود می توان با حد ضرر ۳۲۵۰ تومان وارد معامله خرید شد.

خدمات انفورماتیک‌: قیمت با واکنش به سقف قبلی و ۷۸٫۶ فیبوناچی ریتریسمنت یک رالی صعودی را شروع کرده است. می توان با حد ضرر ۲۴۴۰ تومان و حد سود ۴۰۰۰ تومان به دنبال فرصت ورود به این نماد بود.

 

بورس پرس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار