چرا انتخاب امیر لعلی در بانک سینا قابل توجه است؟

به گزارش رصد روز ، یکی از مهمترین انتقاداتی که همواره به نظام اداری کشور وارد است جایگزینی رابطه به جای ضابطه و ترجیح این موضوع بر شایستگی هاست. بررسی رزومه برخی از مدیران در جایگاههای حساس مدیریتی نشان میدهد که هیچ تناسبی بین تخصص و سمت ...

به گزارش رصد روز ، یکی از مهمترین انتقاداتی که همواره به نظام اداری کشور وارد است جایگزینی رابطه به جای ضابطه و ترجیح این موضوع بر شایستگی هاست. بررسی رزومه برخی از مدیران در جایگاههای حساس مدیریتی نشان میدهد که هیچ تناسبی بین تخصص و سمت اجرایی وجود ندارد و این موضوع شروع متاستاز تؤمور نظام اجرایی و اداری کشور است. مثالهای زیادی در این رابطه می توان قطار کرد که به خوبی مؤید ضعف آشکار در سازمانها و نهادهای مختلف است و این موضوع زمانی بغرنج می شود که می بینیم انتخاب یک فرد که تخصص لازم برای در اختیار گرفتن مسئولیت های محوله در یک جایگاه شغلی را ندارد برای کشور هزینه بردارست. کندی آهنگ حرکتی ، ریخت و پاش های آنچنانی ، اختلافات درون سازمانی و در نتیجه روی زمین ماندن کارها از نتایج یک انتخاب ضعیف است. امروز خبر خوشحال کننده ای به گوش رسید و آن انتخاب امیر لعلی به عنوان مدیر روابط عمومی بانک سینا بود.

امیر لعلی دانش آموخته رسانه است که بررسی سوابق کاری او حاکی از اشراف تمام و کمالش بر حوزه روابط عمومی دارد. ارتباط مؤثر با مشتریان در سالهای گذشته و شناخت کافی از ادبیات حاکم بر فضای رسانه مهمترین ویژگی مدیر روابط عمومی جدید بانک سیناست. لعلی در بحران بنگاهها و سازمانهای متبوعش مدیریت کرد و به دنبال شانتاژ و فضاسازی نبود و همین موضوع او را از بسیاری متمایز می کند. امضای او در دایره روابط عمومی ها آنقدر منحصر بفرد است که جدایی او از هر مجموعه ای باعث نشد تا مدیران بخشهای مختلف از پیگیری او غافل شوند و انتخاب او به عنوان مدیر روابط عمومی بانک سینا گواه این مسئله است.

حضور او به عنوان مدیر اجرایی باشگاه مدیریت ارتباطات ، دبیر دو دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت ، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ، دبیر سرویس اقتصادی روزنامه های تهران امروز و جهان اقتصاد و خبرگزاری ایلنا ، مدیریت روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیریت روابط عمومی بیمه تعاون و مدیر امور روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بانک دی بخشی از فعالیتهای امر لعلی است که باعث شد امروز در بانک سینا شاهد حضورش باشیم.

به جعفر صفایی مزید به خاطر حسن انتخاب امیر لعلی تبریک می گوییم زیرا که می توان اطمینان داشت شایسته سالاری در این سرزمین هنوز نفس می کشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار