چهره ترسناک و باورنکردنی “زن خون آشام”+ عکس

به گزارش رصد روز،  به نقل از روزیاتو، زن مکزیکی که با تعداد بی سابقه ۴۹ تغییر در بدن خود به یک “خون آشام واقعی” مبدل شده است، به کسانی که به فکر کپی کردن از او هستند هشدار می دهد! ۴۹ تغییری که «ماریا خوزه کریسترنا» در بدن خود ایجاد کرده، ...

به گزارش رصد روز،  به نقل از روزیاتو، زن مکزیکی که با تعداد بی سابقه ۴۹ تغییر در بدن خود به یک “خون آشام واقعی” مبدل شده است، به کسانی که به فکر کپی کردن از او هستند هشدار می دهد! ۴۹ تغییری که «ماریا خوزه کریسترنا» در بدن خود ایجاد کرده، باعث شده نام او را در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

این تغییرات شامل کارهایی است که این زن روی پیشانی و بازوهایش انجام داده است؛ مثل ایمپلنت، یک سری سوراخ یا پیرسینگ و شکاف دادن زبان.

چهره زن خون اشام

او آنقدر در تغییرات خود افراط کرده که به راحتی می توان گفت تقریباً ۱۰۰ درصد بدنش خالکوبی شده است. به همین دلیل، شایسته لقب “خون آشام واقعی” شده است.

ماریا در کانال یوتیوب رکوردهای جهانی گینس صحبت کرد. او در صحبت هایش به دیگران توصیه کرد که در مورد کپی کردن او با دقت فکر کنند. زیرا فقط اوست که به عنوان زنی با بیشترین تغییرات بدن در جهان نام گرفته است.

ماریا گفت: «توصیه‌ می‌کنم هر کس می خواهد این کارها را انجام دهد خیلی فکر کند زیرا این عمل ها غیرقابل برگشت هستند. من ظاهرم را دوست دارم، اما باید درک کنید که جوانانی هستند که از خالکوبی و پیرسینگ و همه چیز بسیار استقبال می کنند. این کارها مد شده است.

با این حال، ماریا تا زمانی که سلامتی او اجازه دهد، به تغییر ظاهر خود ادامه خواهد داد.

ادامه دادن به تغییرات زیبایی

او در کانال یوتیوب اضافه کرد: «اگر حس خوبی داشته باشم و سلامتی ام اجازه دهد، این کار را ادامه خواهم داد.»

جالب است بدانید که ماریا از ۱۴ سالگی شروع به ایجاد تغییرات در بدن خود کرده و این روند را با جوهر زدن شدید آغاز کرده است.

تصاویرِ بانوی خون آشام شما را وحشت‌زده می‌کند!

ماریا ادعا کرد که ۹۹ درصد از بدن او اکنون خالکوبی شده و گفته می شود که دردناک ترین تغییرات او ایمپلنت یا کاشت در بازوهایش و همچنین خالکوبی کره چشم بوده است.

به گفته او، کودکان پس از دیدن صورت، شاخ پیشانی و بینی حلقه دار او در خیابان فرار می کنند.

مورد عجیب جسی

جسی کرک پاتریک، ۲۶ ساله، از ایالت کانزاس، ایالات متحده، برای اولین بار ۱۰ سال پیش دست به ایجاد تغییرات در بدن خود زد. او حلقه بینی انداخت، اندازه سوراخ بینی اش را ۲۰ میلی متر کرد، سپتوم و گوش هایش را کشید و همچنین ۱۶ پیرسینگ دیگر اضافه کرد.

پیرسینگ زبان، خالکوبی گردن، و دو خالکوبی بزرگ صورت و همچنین کاشت شاخ سیلیکونی روی پیشانی او از دیگر تغییرات مشهود او هستند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط