چهره زننده امیر نوری+ عکس

به گزارش رصد روز، امیر نوری مدتی است که کم کار شده است. بعد از لاغری قیافه عجیبی پیدا کرده است امیر نوری بازیگر طنز است. امیر نوری مجرد است و ازدواج نکرده است. لاغری شدید امیر نوری در یک عکس مخاطبان و هوادارانش را را نگران کرده است. بیوگر...

به گزارش رصد روز، امیر نوری مدتی است که کم کار شده است. بعد از لاغری قیافه عجیبی پیدا کرده است امیر نوری بازیگر طنز است. امیر نوری مجرد است و ازدواج نکرده است. لاغری شدید امیر نوری در یک عکس مخاطبان و هوادارانش را را نگران کرده است.

امیر نوری

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و بازی فوتبال یکی از ورزش های مورد علاقه او است و عضو تیم فوتبال هنرمندان است.«امیر نوری» از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم نامش در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. هنوز خیلی از ایرانی‌ها بازی‌هایی که وی در نوجوانی ایفا می‌کرد را به یاد دارند. به قول خودش عمر چقدر زود می‌گذرد. شاید هنوز خیلی‌‌ها امیر را در کوچه و خیابان می‌بینند تصورشان از او همان نوجوان ۱۴، ۱۵ ساله سریال‌های تلویزیونی است، اما حالا امیر از لحاظ بازیگری بسیار پخته‌تر شده و همچنین با مطالعات زیادی که داشته، سعی کرده نقش خود را بهتر از قبل ایفا کند که همین‌طور هم شده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار