ژست بامزه جنیفر لوپز در کنار فرزندانش+ عکس

هالیوود ریپورتر عکس‌ جدیدی از جنیفر لوپز چهره مشهور در کنار فرزندانش منتشر کرده که مورد توجه کاربران را قرار گرفته است.

به گزارش رصد روز،  هالیوود ریپورتر عکس‌ جدیدی از جنیفر لوپز چهره مشهور در کنار فرزندانش منتشر کرده که مورد توجه کاربران را قرار گرفته است.

 

جنیفر لین افلک (قبل از ازدواج لوپز؛ اسپانیایی: Jennifer Lynn Lopez؛ زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی‌تبار در هالیوود مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد.

نخستین نقش اساسی وی در فیلم در رنگ‌های زنده (۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز نخستین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا به اجرا درآمد. این فیلم در خصوص هنرمندی آمریکایی به نام سلنا ساخته شده بود. فیلم بعدی‌اش که بر شهرت وی افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد. لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به نخستین بازیگر زن لاتین‌تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دستمزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود. وی در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرد و نخستین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار