ژست دیدنی جواد عزتی مقابل بازیگر خانوم!+ عکس

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد.

به گزارش رصد روز، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در این میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

 

بیوگرافی

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او بابت نقش‌های کمدی و دراماتیکش مشهور است و یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی به‌شمار می‌رود. عزتی در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد و کار حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با تئاتر آغاز کرد.او در دههٔ ۱۳۸۰ با حضور در چند سریال از مهران مدیری از جمله قهوه تلخ به‌عنوان بازیگر کمدی به شهرت رسید.

عزتی در چند فیلم پرفروش نظیر ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بود، ایفای نقش کرد. در سال ۱۴۰۰، او در مجموعهٔ زخم کاری و فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان ظاهر شد.عزتی تمساح خونی (۱۴۰۲) را کارگردانی و در آن بازی کرد و برایش نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد.

محمدجواد عزتی در ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. پدرش در سال ۱۳۹۷ و یکی از برادرانش در سال ۱۴۰۰ درگذشت.

عزتی و برادرانش برای تماشای گلنار به سینما رفت. او شش بار دیگر برادرانش را وادار کرد تا او را به سینما ببرند و سپس با دیدن فیلم گربه آوازخوان با بازی کامبوزیا پرتوی، بیشتر دوستدار سینما شد. شیفنگی عزتی به سینما، با دیدن فیلم‌های ویدئویی به سینمای کمدی کلاسیک گرایش یافت. او از بازیگرانی مانند چارلی چاپلین، باستر کیتون و جری لوئیس نمونه گرفت.

عزتی در نوجوانی در گروه‌های سرود و تئاتر مدرسه شرکت کرد و برآن شد تا با دوستانش یک گروه تئاتر خیابانی تشکیل دهد. پیشرفت آن‌ها در این گروه و استقبال مخاطبان باعث شد تا از ادامه فراگیری در مدرسه منصرف شوند و در رشته تئاتر هنرستان سوره ثبت نام کنند. عزتی دانشگاه را در این رشته ادامه داد. روزی سعید آقاخانی دخترش را برای دیدن تئاتر کودکان به نمایش عزتی برد و سال بعد، او را برای بازی در مجموعهٔ قصه‌های شبانه معرفی کرد. عزتی نخستین کار حرفه‌ای خود را با این مجموعه تجربه کرد.

عزتی از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. وی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است. عزتی در ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، بازیگر ایرانی، ازدواج کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار