کارکنان بهزیستی در ازدحام بحران‌های مالی و حقوقی گرفتار شده اند

به گزارش رصد روز،  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:کارکنان بهزیستی کشور که آنها را موظف کرده‌ایم تا بحران‌های روحی روانی و اجتماعی جامعه آسیب دیده تحت پوشش خود را مدیریت کنند، امروز در حصار و در ازدحام بحران‌های مالی و حقوقی گ...

به گزارش رصد روز،  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:کارکنان بهزیستی کشور که آنها را موظف کرده‌ایم تا بحران‌های روحی روانی و اجتماعی جامعه آسیب دیده تحت پوشش خود را مدیریت کنند، امروز در حصار و در ازدحام بحران‌های مالی و حقوقی گرفتار شده اند.

سارا فلاحی طی تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم مرداد ماه) خطاب به قوای سه گانه گفت: خیابان‌های قدرت و مسئولیت را از تردد و اتراق کسانی که نسبتی با انقلاب ندارند و در لباس اسلام کمر به قتل اسلام بسته‌اند و ارزش های اسلامی را به مناقصه گذاشته‌اند، پاک کنید.

وی همچنین اظهار کرد: می دانید با افزایش قیمت گوشت و مرغ و برنج و سایر مایحتاج مردم قیمت ارزشهای الهی و انسانی در حال کاهش است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: کسانی که وعده دادید، وظیفه داشتید و قرارتان با مردم ایلام این بود که از فردای اربعین پارسال نسبت به تکمیل زیرساخت‌های اربعین اقدام کنید و پشت گوش انداختند بدانید زین پس نباید بدون آورده و با فرمان‌های تهی از اعتبار وارد ایلام شوید؛ اگر به ایلام آوردید حتما حق و سهم مردم ایلام را هم با خود بیاورید.

فلاحی با خطاب قرار دادن دولت و مجلس گفت: کارکنان بهزیستی کشور که آنها را موظف کرده‌ایم تا بحران‌های روحی روانی و اجتماعی جامعه آسیب دیده تحت پوشش خود را مدیریت کنند، امروز در حصار و در ازدحام بحران‌های مالی و حقوقی گرفتار شده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر می‌خواهیم این جامعه بحران‌ها را مدیریت کند، باید به آنها سختی کار دهیم و اجازه دهیم آنها بتوانند خودشان را مدیریت کنند به شرط آنکه آنها را دریابیم. امیدوار هستیم که در مسیری حرکت کنیم که حداقل کسانی که وظیفه دارند به وظایف خود عمل کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط