کاهش ۳۵ درصدی درآمدهای ” شخارک “

" شخارک " در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ میزان ۹.۶۷۰.۹۱۵ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات را در آمارهای خود برجای گذاشته که بیشترین محصول فروش این شرکت در این دوره ۵ ماهه را "متانول" با ۲۸۰.۱۵۳ تن به‌نام خود اختصاص داده است.

به گزارش رصد روز ، شرکت پتروشیمی خارک در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، تعداد فروش‌های صادراتی خود را ۱۰۸.۱۵۳ تن اعلام کرده و همچنین میزان درآمد کسب شده از این فروش‌ها را مبلغی بالغ بر ۳.۷۴۸.۰۸۰ میلیون ریال به ثبت رسانده و نکته قابل توجه آنجاست که این شرکت در این ماه فروش داخلی نداشته است.

شخارک

شخارک ” در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ میزان ۹.۶۷۰.۹۱۵ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات را در آمارهای خود برجای گذاشته که بیشترین محصول فروش این شرکت در این دوره ۵ ماهه را “متانول” با ۲۸۰.۱۵۳ تن به‌نام خود اختصاص داده است.

در همین راستا قابل ذکر است که درآمد‌های شرکت پتروشیمی خارک به نسبت دوره مشابه ۵ ماهه سال گذشته ۲۱.۳۵ درصد کاهش را در پی داشته است.

میزان درآمد‌های کسب شده توسط “شخارک” در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری را در نمودار ذیل مشاهده می‌کنید.

شخارک

بر اساس این جدول، درآمد حاصل شده این شرکت در اسفندماه ۹۸ را با  ۶۱۵میلیارد ریالی به پایان رساند و سپس روند صعودی را برای سال جاری حفظ کرده چراکه ” شخارک ” در فروردین‌ماه حداقل با رشد ۲برابری همراه شده و مبلغ ۱.۳۷۶ میلیارد ریالی شروع و رکورد اسفندماه را پشت سر گذشته و تا خردادماه روند صعودی خود را حفظ کرده اما؛ درآمد این پتروشیمی در تیرماه با سکته‌ای ناقص همراه شد و سقوط آزادی را در صورت‌های مالی ثبت کردولی در مردادماه این روند نزولی جای خود را به صعودی شیرین داد و با جهشی ۱۰۶۸ درصدی پتروشیمی خارک به درآمد ۳.۷۴۸ میلیارد ریالی دست یافت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

بورس نیوز

مطالب مرتبط