کدام نمادها معاملات مشکوک داشتند؟

به این ترتیب، بیش از 10.4 و 4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا و ایران خودرو با داد و ستد بیش از 1.1 و یک میلیارد سهم و بانک صادرات، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک پارسیان با ...

به گزارش رصد روز ، در روز رشد ۱۲۴۰ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، سهم ورشکسته، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.  در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فشار فروش در عمده نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد اما در نهایت با تقویت تقاضا، نماگر بازار با رشد ۱۲۴۰ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۳۵ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۰.۴ و ۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا و ایران خودرو با داد و ستد بیش از ۱.۱ و یک میلیارد سهم و بانک صادرات، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک پارسیان با تقاضای ۵۹۵، ۵۵۲ و ۳۰۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت شکر شاهرود حاضر در بازار دوم بورس با افت اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۹۴.۳ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های نفت ایرانول، حمل و نقل توکا، لنت ترمز، سیمان کارون، گاز لوله (شرکت ورشکسته حاضر در تابلو قرمز بازار پایه)، کشت و دامداری فکا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، لیزینگ رازی، آبسال، کف، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، تولی پرس و پتروشیمی امیرکبیر مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پتروشیمی امیرکبیر، سهم ورشکسته، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و… می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

بورس پرس 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار