کلاهبرداری دو برند معروف لوازم خانگی در گیلان / افزایش قیمت محصولات با کد تازه روی محصولات قدیمی!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کلاهبرداری دو برند معروف لوازم خانگی در گیلان با شیوه ای عجیب و غیراخلاقی موجی از نگرانی ها را به راه انداخته است.  افزایش قیمت محصولات با کد تازه روی محصولات قدیمی سیاست کثیفی است که گفته می شود توسط این برندها...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کلاهبرداری دو برند معروف لوازم خانگی در گیلان با شیوه ای عجیب و غیراخلاقی موجی از نگرانی ها را به راه انداخته است.  افزایش قیمت محصولات با کد تازه روی محصولات قدیمی سیاست کثیفی است که گفته می شود توسط این برندها اجرایی می شود.

مسئله افزایش قیمت محصولات لوارم خانگی در شرایط بد اقتصادی فشار مضاعفی را روی خانواده ها می گذارد و با این شرایط توصیه دلسوزان نظام و خصوصاً رهبر انقلاب مبنی بر تسهیل شرایط برای ازدواج جوانان بکار بسته نمی شود. متأسفانه با وجود اینکه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت سیزدهم با هرگونه افزایش قیمتی مخالف هستند و سعی می کنند تا قیمتها را به قبل از گرانی های اخیر بازگردانند برخی از برندها با سوءاستفاده از اعتماد مردم سعی در برهم زدن این معادلات دارند و در نهایت این سرسختی موجی از نارضایتی را ایجاد خواهد کرد و چه سوژه خوبی برای رسانه های معاند خواهد شد.

کلاهبرداری دو برند معروف لوازم خانگی در گیلان با کد تازه برای محصولات قدیمی

 

بررسی ها نشان میدهد که برخی فروشندگان لوازم خانگی در گیلان به بهانه افزایش قیمتها از روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از فروش محصولات خودداری می کنند و یا به مشتربان اعلام می نمایند که جنس مورد را موجود ندارند. خبرنگار رصد روز با برخی از این فروشندگان گپ و گفتی داشت. آنان دلیل این رفتار را احتمال افزایش قیمت ۲۰ درصدی محصولات از روز چهارشنبه می دانند و در پاسخ به این سؤال که آیا مجوزی برای افزایش قیمت محصولات به شما ارائه شده یا خیر اظهار می نمایند که چنین مجوزی در کار نیست اما اردیبهشت هرسال زمان گران شدن محصولات است. توضیح برخی از این فروشندگان در نوع خود نگرانی های زیادی را ایجاد می کرد زیرا به گفته این فروشندگان دو برند معروف از دو هفته قبل فروش خود را بسته اند و جنسی به بازار عرضه نمی شود. این دو برند معروف که سهم قابل ملاحظه ای از بازار را در اختیار دارند و حواشی آنها در ماههای گذشته کم نبوده به این وسلیه شائبه افزایش قیمت را در بازار تقویت کرده اند. برخی فروشندگان می گویند این شرکتها با ارائه کد جدید برای برخی محصولات آنها را به عنوان محصول جدید با قیمت جدید معرفی می کنند در حالیکه هیچ اتفاق خاصی برای آن محصول نیفتاده و همان تولید قدیمی است اما با کد جدید و قیمت گرانتر.

حال سؤال اینجاست که این برندها که دم از تولید ملی و کالای ایرانی می زنند چطور با ولی نعمتان خود که صاحبان اصلی هر صنعتی در کشور هستند چنین رفتار متخاصمانه ای دارند و آیا نهادهای نظارتی نباید با شدت هرچه بیشتر به این مسئله واکنش نشان دهند؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار