کنایه سنگین رامین رضاییان به افسانه پاکرو+ عکس

به گزارش رصد روز،  افسانه پاکرو پس از گرفتن فوق دیپلم به خاطر علاقه اش به بازیگری یک دوره از کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد. افسانه پاکرو از همان کلاس ها در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم محکومین بهشت در کنار چهره هایی چون محمود عزیزی...

به گزارش رصد روز،  افسانه پاکرو پس از گرفتن فوق دیپلم به خاطر علاقه اش به بازیگری یک دوره از کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد. افسانه پاکرو از همان کلاس ها در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم محکومین بهشت در کنار چهره هایی چون محمود عزیزی و مهدی میامی جلوی دوربین رفت. افسانه پاکرو یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال ۱۳۸۴ بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان به کارگردانی حجت قاسم ‌زاده اصل شروع کرد. افسانه پاکرو سپس همین سال با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید. افسانه پاکرو مدت زیادی است در هیچ فیلم و سریالی ایفای نقش نکرده است.

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند ۱۳۶۹ – ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.او در سال ۲۰۱۵ توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ باشد. او در سال ۲۰۱۵ در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

رامین رضاییان و افسانه پاکرو

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

رحمان

پاسخ دادن

۱۷ اسفند ۱۴۰۱


به تو چه کج و کوله؟!؟