کنایه سنگین مجتبی پوربخش به سفر ژیلا صادقی به امریکا

مجتبی پوربخش (زادهٔ ۸ آبان ۱۳۶۱، رشت) مجری، تهیه‌کننده تلویزیون و فیلمساز ایرانی است. (زادهٔ ۸ آبان ۱۳۶۱، رشت) مجری، تهیه‌کننده تلویزیون و فیلمساز ایرانی است.

به گزارش رصد روز،  مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است اما نه آنهایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

مجتبی پوربخش (زادهٔ ۸ آبان ۱۳۶۱، رشت) مجری، تهیه‌کننده تلویزیون و فیلمساز ایرانی است.

زندگی
پوربخش فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کرد. وی در سال ۱۳۸۲ برنامه گیلان ما را اجرا کرد و از سال ۱۳۹۱ به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی برای همکاری در برنامه تخصصی لیگ دسته اول به عنوان مجری و تهیه‌کننده، همکاری خود را با شبکه ورزش سیما آغاز کرد.وی همچنین از اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران است.

پوربخش در تیر ۱۴۰۱ در صفحهٔ اینستاگرامش از ابتلای خود به سرطان خون خبر داد.

مجتبی پوربخش در سال ۱۳۹۸ فیلم کوتاهی با عنوان خداحافظ المپیک را با بازی رامین راستاد و طاهره عمو زاده کارگردانی کرده‌است که داستان دختر قایقرانی را نشان می‌دهد که در راه رسیدن به المپیک مشکلاتی بر سر راهش قرار می‌گیرد.

تقدیر از برنامه نوروز فوتبالی
نوروز فوتبالی به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش یکی از برنامه‌های شبکه ورزش در نوروز ۹۷ بود که مورد استقبال عموم در رای‌گیری انتخاب بهترین برنامه‌های نوروزی قرار گرفت.

علی عسگری، رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مجتبی پوربخش تهیه‌کننده گیلانی برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش، در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی برنامه‌های نوروزی صداوسیما (سین سیما) تقدیر و قدردانی کرد. نوروز فوتبالی از اولین روز سال ۹۷ در سیزده قسمت و هر روز در ۲ نوبت (به شکل زنده و بازپخش) روی آنتن شبکه ورزش می‌رفت. هدف این برنامه انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در پست‌های مختلف بود که در نهایت با رای مردم انتخاب و معرفی شدند. در کنار موضوع اصلی برنامه، آیتم‌های عیدانه و متفاوتی با اهالی فوتبال و هنرمندان نیز در نظر گرفته شده بود.

یازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی
در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، مجتبی پوربخش با برنامه فوتبال ۱، بالاتر از عادل فردوسی‌پور عنوان بهترین تهیه‌کننده ورزشی را به خود اختصاص داد.

اخراج از صدا و سیما
او در جریان خیزش ۱۴۰۱ ایران از اعتراضات اعلام حمایت کرد. و به دلیل حمایت از اعتراضات ۱۴۰۱ از حضور در صدا و سیمای جمهوری اسلامی کنار گذاشته شد.

مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده برنامه‌های‌ ورزشی کشورمان کـه درسال‌های‌ اخیر با اجرای برنامه «فوتبال یک» در شبکه ورزش، بـه شهرت خاصی رسیده شب گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی خبری شوکه کننده را اعلام کرد.

او دراین مطلب از مبارزه خود با بیماری سرطان خون در دو سال اخیر خبر داده اسـت. هرچند پوربخش اعلام کرده بـه دلایلی قصد افشای این خبر تلخ را نداشته اما پس از صحبت با مشاور و برخی دوستانش بـه این نتیجه رسیده کـه نگفتن بیماری‌اش باعث می شود فشار بیشتری بـه او بیاید.

آثار اجرا در تلویزیون و گزارشگری

  1. ۱۳۹۸ آقای ورزش تهیه‌کننده و کارگردان در شبکه ورزش
  2. ۱۳۹۶ مجری و تهیه کننده فوتبال ۱ در شبکه ورزش
  3. ۱۳۹۲ مجری برنامه لیگ ۱ در شبکه ورزش
  4. ۱۳۹۳ مجری ورزش از نگاه دو
  5. ۱۳۹۵ مجری استدیو ورزش در شبکه ورزش
  6. ۱۳۹۳ مجری عیدانه در شبکه باران
  7. ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ تهیه کننده نوروز فوتبالی در شبکه ورزش
  8. ۱۳۹۶ تهیه کننده سینما ورزش در شبکه ورزش
  9. ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ مجری با ورزش در شبکه باران
  10. ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ مجری و تهیه کننده سکو در شبکه باران
  11. ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ گوینده مجله ورزشی در رادیو گیلان
  12. ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۸ گزارشگر فوتبال در شبکه ورزش
  13. ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ گزارشگر و دستیار تهیه در گیلان ما در شبکه باران
  14. ۱۳۹۸ گزارشگر اعزامی روسیه برای برنامه فصل داغ فوتبال از شبکه ورزش
  15. ۱۳۹۸ مجری مجله آسیایی در شبکه ورزش
  16. ۱۳۹۸ مجری مراسم برترین‌های فوتبال ایران در شبکه ورزش

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار