کنایه همسر دوم بهاره رهنما به خانوم بازیگر+ عکس

به گزارش رصد روز،   بهاره رهنما سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت. بهاره رهنما در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد. د...

به گزارش رصد روز،   بهاره رهنما سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت. بهاره رهنما در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد. دومین تجربه بهاره رهنما با فیلم سینمایی غزال در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال بازگشت به خانه در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد. بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ چهره اش دیده شد سپس بهاره رهنما با فیلم گاو خونی در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال ۱۳۸۷ مشهور شد.

۵ سال قبل بود که رسانه ها مدعی شدند که بهاره رهنما دو سال بعد از طلاق اش پیمان قاسم خانی با یک تاجر مشهور ازدواج کرده است. اما بهاره رهنما ابتدا این خبر را تکذیب کرد، ولی بعد از مدتی در صفحه اینستاگرام اش این مسئله را رسما تایید کرد.

البته این تکذیب و تاییدها در زمان طلاق او از امیر خسرو عباسی نیز رخ داد و بهاره رهنما در یک برنامه زنده اینستاگرامی خبر طلاق اش را تایید کرد. حالا هم پس از گذشت چند ماه از این ماجرا، امیر خسرو عباسی با انتشار یک استوری طعنه آمیر، جنجال دوباره ای به پا کرده است.

او نوشت: بعضیا هم فقط مارو چک میکنن ببینن باختیم یا نه…

نه عزیز به لطف خدا همچنان برنده ایم و برقرار

بهاره رهنما

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار