کولاک دمت اوزدمیر با همسرش+ عکس

به گزارش رصد روز، دمت اوزدمیر روز ۷ اسفند ۱۳۷۰ در منطقه قوجاایلی شهر ازمیت ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شد. دمت اوزدمیر کوچک ترین فرزند خانواده است و یک خواهر به نام «دریا» و یک برادر به نام «ولکن» دارد. دمت اوزدمیر بعد از ط...

به گزارش رصد روز، دمت اوزدمیر روز ۷ اسفند ۱۳۷۰ در منطقه قوجاایلی شهر ازمیت ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شد. دمت اوزدمیر کوچک ترین فرزند خانواده است و یک خواهر به نام «دریا» و یک برادر به نام «ولکن» دارد. دمت اوزدمیر بعد از طلاق پدر و مادرش در ۸ سالگی به همراه مادر و خواهرش به استانبول نقل مکان کردند. دمـت اوزدمـیرتا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند اما بعدها آموزش رقص دید.

دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۵ مدتی بـا یوسف چیم “Yusuf cim” بـازیگر تـرکیه ای وارد رابطه شد، اما انـدکی بعد این دو از هم جداشدنـد. سپس در سال ۲۰۱۸ بـا سچکین اوزدمـیر “Seckin Ozdemir” رابطه عاشقانه ای را شروع کرد که این رابطه هم به طولی نکشیـد که پایـان یـافت. او در سریـال عطر عشق در مقابل جان یـامان بـه ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در سال ۲۰۱۹ شایعه رابطه عاشقانه او بـا جان یـامان منتشر شد. ولی این رابطه نیز دیری نپایید که پایان یافت و در نهایت دمت اوزدمیر با اوغوزهان کوچ در سال ۲۰۲۲ در یک مراسم باشکوه در شهر «ساریر» با هم ازدواج کردند.

دمت اوزدمیر

 

دمت اوزدمیر

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار