گرانفروشی رایتل + اسناد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نامش آشناست و کارش عجیب، سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است و وابسته به سازمان تأمین اجتماعی. رایتل که این روزها تغییرات زیادی را در بسته های اینترنتی خود ایجاد کرده دست به مسائلی زده که باید به صورت ویژه به آن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نامش آشناست و کارش عجیب، سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است و وابسته به سازمان تأمین اجتماعی. رایتل که این روزها تغییرات زیادی را در بسته های اینترنتی خود ایجاد کرده دست به مسائلی زده که باید به صورت ویژه به آن نگاه کرد. سومین اپراتور تلفن همراه که در اپلیکیشن رایتل من بسته های اینترنتی خود را در ۲۴ طرح معرفی نموده ابهاماتی را ایجاد کرده که از آن بوی گرانفروشی به مشام می رسد که به آن می پردازیم.

بررسیها نشان میدهد که تا همین ۳۰ روز گذشته بسته ترکیبی ۲۰ گیگابایتی به همراه ۵ گیگ اینترنت هدیه ۲ تا ۷ صبح در بسته های اینترنتی این اپراتور وجود داشت که از این بسته ها حذف شد و بجای آن بسته ۲۰ گیگابایتی جهت عرضه به مشترکین دیده می شود. اما این همه مسئله نیست بلکه در لیست ۲۴ تایی بسته های اینترنتی رایتل به مسئله گرانفروشی برخورد می کنیم و این موضوعی نیست که ریشه در جابجایی و و تغییرات بسته های اینترنت داشته باشد بلکه باید علت چنین موضوعی مشخص شود.

بسته های اینترنتی رایتل

در لیست تازه بسته های اینترنتی رایتل بسته ۳۰ روزه ۱۵ گیگابایتی ویژه رایتل من به چشم می خورد که مبلغ بسته به همراه مالیات ۳۸۰ هزار و ۴۱۰ ریال می باشد. این در حالیست که بسته ۳۰ روزه ۲۰ گیگابایتی با محاسبه مالیات ۵۴۳ هزار و ۹۱۰ ریال است با یک حساب سرانگشتی مشخص میشود که بسته ۳۰ روزه ۱۵ گیگابایتی ویژه رایتل من از بسته ۲۰ گیگی آن گرانتر به فروش می رسد حال سؤال اینجاست که چه تمایز آشکاری بین این دو بسته باعث شده تا بسته ۱۵ گیگابایتی گرانتر از بسته ۲۰ گیگابایتی به فروش برسد؟

بسته 15 گیگابایتی رایتل

بسته 20 گیگابایتی رایتل

مطالب مرتبط

آخرین اخبار