گردشگری بی مشتری!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نگاهی به آگهی های مزایده بانک گردشگری در چند اخیر این سؤال را مطرح می کند که چرا برای این مزایده ها مشتری نیست و چرا هربار که مزایده ای توسط این بانک برگزار می شود بدون نتیجه به پایان می رسد . به عبارت دیگر بانک...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نگاهی به آگهی های مزایده بانک گردشگری در چند اخیر این سؤال را مطرح می کند که چرا برای این مزایده ها مشتری نیست و چرا هربار که مزایده ای توسط این بانک برگزار می شود بدون نتیجه به پایان می رسد . به عبارت دیگر بانک گردشگری در چند نوبت اخیر هربار اقدام به برگزاری مزایده کرده در نهایت بدون مشتری و یا به حدنصاب نرسیدن مشتریان این مزایدها نتیجه ای نداده و فروش اموال مازاد بانک در جهت رفع موانع رقابت پذیر تنها یک جمله روی آگهی ها باقی ماند و عملاً این اتفاق نیفتاد.

نگاهی به شرح مزایده های صورت گرفته در بانک گردشگری بدون حصول نتیجه

 

در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ مزایده فروش سهام بیمه آرمان از طریق فرابورس انجام گردید و با توجه به عدم وجود متقاضی نتیجه ای حاصل نگردید.

فروش سهام بیمه آرمان

در تاریخ ۱۹ آبان سال جاری آگهی فروش اموال مازاد بانک گردشگری برگزار شد که این آگهی مربوط به  فروش واحدهای تجاری پروژه میکامال کیش و  ملک واقع در خیابان احمدآباد مشهد بود که در مورد اول نظر به اینکه تعداد شرکت کنندگان در مزایده هر واحد به حد نصاب مقرر در آیین نامه معاملات نرسید مزایده نتیجه در بر نداشت و در مورد دوم  نیز مزایده به دلیل  عدم احراز شرایط اولیه و تشریفات مزایده برابر آیین نامه معاملات بانک ابطال گردید.

میکامال و احمدآباد مشهد

در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ واگذاری سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از شرکت های زیرمجموعه بانک گردشگری از طریق مزایده در دستور کار قرار گرفت و با توجه به عدم وجود متقاضی نتیجه ای حاصل نگردید.

سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان

در جدیدترین مزایده این بانک نیز که در دی ماه برگزار شد و آگهی واگذاری ۱۶ ملک مازاد این بانک در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد آگهی شد نیز شاهد نتیجه تکراری در آن بودیم و در این مزایده نیز  با توجه به عدم وجود متقاضی نتیجه ای حاصل نشد.

مزایده بانک گردشگری

 

امیدواریم که در نهایت نیت مدیران بانک گردشگری چیزی باشد که در آگهی ها مشاهده می شود و در در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید بتواند واحدی از واحدهای آگهی شده خود را با برگزاری مزایده به فروش برساند چیزی که تا لحظه تنظیم این گزارش محقق نشده و تنها شکل ظاهری تمایل به فروش را شاهد بودیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار