گزارش نیمه اول بورس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از رشد بیش از ۸ هزار ۹۰۰ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۹ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۳۳ هزار و ۱۱۰ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فملی ، شستا و پ...

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از رشد بیش از ۸ هزار ۹۰۰ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۹ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۳۳ هزار و ۱۱۰ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فملی ، شستا و پارسان بیشترین اثرگذاری مثبت را در شاخص داشته دارند. معاملات امروز در ابتدا با رشد ۴ هزار واحدی شروع شد اما در ادامه با نمادهای اثرگذار تأثیر خوبی روی شاخص داشتند.

گزارش نیمه اول بورس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

تا لحظه نگارش این خبر تعداد معاملات امروز رقم ۴۶۷ هزار و ۶۸۶ را نشان می دهد و ارزش معاملات امروز ۲۸ هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال است. امروز ۳۷۶ نماد مثبت و ۲۳۹ نماد منفی هستند.

ارزش بازار در نیمه اول بورس ۵۷ میلیون و ۲۳۶ هزار میلیارد ریال است. در بین نمادهای پرتراکنش  کیمیاتک ، سپید و برکت ، شستا ، کدما ، خودرو و فولاد دیده می شوند.

در بازار فرابورس نیز ۳۴۱ هزار و ۹۶ معامله را شاهدیم که ارزش آن به ۲۲ هزار و ۳۴ میلیون ریال می رسد. امروز و تا این لحظه نمادهای فجهان ، آریا ، وسپهر و صبا بیشترین اثرگذاری مثبت را در بازار دارند در بین نمادهای پرتراکنش فجهان ، وهامون ، دی ، سپیدار ، لطیف ، گدنا و کرمان را می بینیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار