گزارش نیمه اول بورس ۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۶ مهر ۱۴۰۰ حکایت از رشد ۳ هزار و ۵۰۳ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۸ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۲۰ هزار و ۱۲۸ واحد تکیه کرد. در این میان نماد پارسان، شبندر و فملی بیش...

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۶ مهر ۱۴۰۰ حکایت از رشد ۳ هزار و ۵۰۳ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۸ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۲۰ هزار و ۱۲۸ واحد تکیه کرد. در این میان نماد پارسان، شبندر و فملی بیشترین اثرگذاری مثبت را در شاخص داشته دارند. معاملات امروز در ابتدا با رشد ۷ هزار  واحدی شروع شد اما در ادامه با با افزایش فشار فروش این مقدار افزایش یافت.

گزارش نیمه اول بورس ۶ مهر ۱۴۰۰

تا لحظه نگارش این خبر تعداد معاملات امروز رقم ۱ میلیون ۲۸ هزار را نشان می دهد و ارزش معاملات امروز ۳۱ هزار و ۵۴۰ هزار میلیارد ریال است. امروز ۲۶۷ نماد مثبت و ۳۷۲ نماد منفی هستند.

ارزش بازار در نیمه اول بورس ۵۷ میلیون و ۳۸۵ هزار میلیارد ریال است. در بین نمادهای پرتراکنش  کیمیاتک ، فسبزوار ، شبندر، شستا ، شتران، شپنا و برکت دیده می شوند.

در بازار فرابورس نیز ۵۵۴ هزار و ۵۲۸ معامله را شاهدیم که ارزش آن به ۹۶ هزار و ۳۹۶ میلیون ریال می رسد. امروز و تا این لحظه نمادهای آریا، زاگرس ، شگویا و غصینو بیشترین اثرگذاری مثبت را در بازار دارند در بین نمادهای پرتراکنش توسن ، فجهان ، مدیریت ، دی، وهامون، سپیدار و گدنا را می بینیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط