گزارش پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ از رشد ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحدی شاخص و افزایش ۳ هزار و ۶۱۲ واحدی شاخص هم وزن خبر میدهد. نمای پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ همچنین ارزش بازار بورس را در پایان معاملات ۵۶ میلیون و ۲۲۹ ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ از رشد ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحدی شاخص و افزایش ۳ هزار و ۶۱۲ واحدی شاخص هم وزن خبر میدهد. نمای پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ همچنین ارزش بازار بورس را در پایان معاملات ۵۶ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال نشان میدهد ارزش معاملات بورس امروز ۴۴ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بود که در آن ۶ میلیارد و ۱۳۶ میلیون برگه سهم معامله شد.

گزارش پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰

 

امروز شاخص قیمت  وزنی_ارزشی ۵۰۰۷ واحد رشد یافت و به ۳۴۸ هزار و ۹۵۸ واحد تکیه زد. شاخص قیمت هم وزن نیز امروز افزایش ۲ هزار و ۲۷۵ واحدی را پشت سر گذاشت و به ۲۴۳ هزار و ۷۲۰ واحد رسید. شاخص آزاد شناور در روز رشد بازار نیز با افزایش ۲۳ هزار و ۴۷۵ واحدی ۱ میلیون و ۷۹۷ هزار واحد را نشان میدهد. شاخص بازار اول و دوم نیز به ترتیب با رشد ۱۵ هزار و ۷۲۴ و ۳۷ هزار و ۷۴۶ واحدی به ۱ میلیون و ۶۳ هزار و ۲ میلیون و ۷۳۲ هزار واحد رسیدند.

نمای پایانی بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۰

 

 

گزارش پایانی بورس امروز 1 آذر 1400

 

فارس،شستا،فولاد،شپدیس،شپنا،تاپیکو و شبندر بیشترین اثرگذاری مثبت را روی شاخص کل داشتند و در بین نمادهای پرتراکنش نیز خبهمن، فولاد، خگستر، بورس،برکت، شبندر و انرژی۳ دیده می شوند.

نمای پایانی بورس امروز 1 آذر 1400 دو

 

در بازار فرابورس نیز توسن، فجهان، مدیریت، فرابورس، شاروم، سپیدار و آریا بیشترین تراکنش را در این بازار داشتند و نمادهای آریا، زاگرس، شگویا، ذوب،غصینو، شاوان و صبا بیشترین اثرگذاری را در فرابورس داشتند.

گزارش پایانی بورس امروز 1 آذر 1400 سه

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط