گزارش پایان بورس امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

گزارش پایان بورس امروز 11 تیر 1401، در معاملات امروز شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۸۳ واحد کاهش یافت و در رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۴۲۷۸ واحد کاهش رقم ۴۱۷ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۶۲ هزا...

به گزارش رصد روز، گزارش پایان بورس امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۱، در معاملات امروز شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۸۳ واحد کاهش یافت و در رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۴۲۷۸ واحد کاهش رقم ۴۱۷ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۶۲ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال انجام شد.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۲۰۲ واحد کاهش تا رقم ۲۰ هزار و ۲۰۹ واحد نزول کرد. معامله‌گران این بازار ۲۳۵ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال انجام دادند.

کگهر با ۳۱ واحدبیش‌ترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس داشت و آریا، زاگرس و شاوان در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

photo_2022-07-02_10-42-03

photo_2022-07-02_09-07-05

فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، ایران خودرو، بانک ملت و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط