گمرک از ارائه رزومه مدیران خود شانه خالی کرد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بی شک گمرک گلوگاه اقتصاد کشور است که عدم شفافیت حداکثری در بین مدیران آن میتواند پاشنه آشیل اقتصاد کشور باشد. پیدا کردن رزومه مدیرانی که در این سازمان ایفای نقش می کنند با کمی جستجو امکان پذیر است اما سؤال اصلی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بی شک گمرک گلوگاه اقتصاد کشور است که عدم شفافیت حداکثری در بین مدیران آن میتواند پاشنه آشیل اقتصاد کشور باشد. پیدا کردن رزومه مدیرانی که در این سازمان ایفای نقش می کنند با کمی جستجو امکان پذیر است اما سؤال اصلی اینجاست وقتی یک نهاد یا سازمان بخشی از پورتال سازمانی خود را به معرفی مدیران و ارائه رزومه آنان اختصاص داده چطور با ورود به این بخش چیزی جز یک آدرس و اسم مشاهده نمی شود؟

یک بام و دو هوای گمرک

 

چنین مسئله ای از این جهت اهمیت دارد که سازمانهایی مانند گمرک آینه شفافیت در کشور هستند و انتظار می رود که جلودار روشنگری خود در هر موضوعی با حداکثر توان رفتاری شفاف داشته باشد. هرچند که این نقد بیشتر به روابط عمومی گمرک مربوط است اما نباید از یاد برد که دوایر مختلف یک سازمان دستورات مدیریتی را پیاده سازی می کنند. پورتال بانکها و اکثر سازمانهای دولتی و خصوصی مدتهاست که در کنار اسم مدیران خود شرح مختصری از آنان را بارگذاری کرده آن هم بدون اینکه بخشی به نام رزومه مدیران را تعریف و تعبیه کرده باشد اما با تعجب بسیار مشاهده می شود گمرکی ها که این مسئله را پیش بینی کرده اند عملاً تنها به معرفی پرداخته و جزئیات بیشتری ارائه نداده اند.

حتما مدیران گمرک و بخش روابط عمومی این نهاد مطلع هشتند که شتر سواری دولا دولا نمی شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار