۲۰۰ پیشنهاد برای محرومیت‌زدایی به کمیسیون اجتماعی ارائه شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بند به بند لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای محرومیت‌زدایی دوباره بررسی می‌شود، گفت: تاکنون ۲۰۰ پیشنهاد به کمیسیون اجتماعی ارائه شده است.

به گزارش رصد روز ، مهدی عیسی‌زاده روز دوشنبه در حاشیه نشست این کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران افزود: این نشست برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ از صبح زود آغاز شده و تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بند به بند این لایحه باید دوباره رسیدگی و بررسی شود زیرا پیشنهاد برخی سازمان‌ها و نمایندگان و بعضی موارد از قلم افتاده است.

نماینده مردم میان دوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بالای ۲۰۰ پیشنهاد در راستای محرومیت‌زدایی، هدفمندکردن یارانه‌ها، حمایت‌های بهزیستی و ‌کمیته امداد و سایر موارد به کمیسیون اجتماعی وصول شده است، اظهارکرد: با تعاملات ویژه‌ای که بین وزارتخانه متبوع، سازمان‌های تابعه و کمیسیون اجتماعی وجود دارد امیدوارم امسال بتوانیم جمع‌بندی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: این جمع بندی نویدی برای مردم به‌ویژه کسانی باشد که مورد حمایت وزارت کار هستند مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد. این جلسات همچنان ادامه دارد تا جمع‌بندی خوبی برای دولت و ملت ارائه  دهیم.

نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مجدد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور محمد شریعت‌مداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایرنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار