ترس دختر شایسته هند از رقابت با “آشواریا”

به گزارش رصد روز، سوشمیتا سن پس از آن که فهمید آیشواریا نیز در مسابقات دختر شایسته شرکت خواهد کرد، از این مسابقات کناره گیری کرده بود. به تازگی ویدیویی قدیمی از سوشمیتا سن، بازیگر مشهور هندی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است. او در این و...

به گزارش رصد روز، سوشمیتا سن پس از آن که فهمید آیشواریا نیز در مسابقات دختر شایسته شرکت خواهد کرد، از این مسابقات کناره گیری کرده بود.

به تازگی ویدیویی قدیمی از سوشمیتا سن، بازیگر مشهور هندی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است.

او در این ویدیو اعتراف می‌کند که که حاضر نیست با آیشواریا که بخاطر زیبایی خود شناخته می‌شود رقابت کند.

در نتیجه سوشمیتا از رقابت‌های دختر شایسته هند در سال ۱۹۹۴ کناره‌گیری کرده بود.

در این ویدیو، ستاره اصلی فیلم مشهور «Hoon Na» همچنین فاش کرده است که مادرش او را به خاطر این کار بسیار سرزنش کرده است.

مادر سوشمیتا کسی بود که او را به شرکت در این مسابقه زیبایی تشویق کرده بود. در نتیجه سرزنش‌های مادرش سوشمیتا تصمیم گرفت بار دیگر در این مسابقات نام نویسی کند.

سوشمیتا سن نهایتا توانست تاج مسابقات زیبایی دختر شایسته هند سال ۱۹۹۴ را از آن خود کند.

این بازیگر هندی توانست در آن سال آشواریا رای را در این مسابقات شکست دهد.

برد سوشمیتا سن در مقابل آشواریا در سال ۱۹۹۴!

در طول این مصاحبه قدیمی، این خانم بازیگر که حالا ۴۷ سال دارد، همچنین فاش کرد که ۲۵ دختر دیگر نیز به دلیل حضور آیشواریا در این مسابقات از رقابت عقب نشینی کرده‌ بودند.

برد بزرگ سوشمیتا در نتیجه یک دور سوالات سخت از او و آشواریا بود.  در آن دور از دختران حاضر در این مسابقات در مورد ترجیحات شخصی‌شان در لباس و میراث نساجی هند پرسیده شد.

برای پاسخ به سؤالات، سوشمیتا به «خدی» که توسط مهاتما گاندی ترویج داده شده بود اشاره کرد. خدی در حال حاضر به میراث نساجی هند تبدیل شده است.

این خانم بازیگر همچنین در سال ۱۹۹۴ عنوان دختر شایسته جهان نیز انتخاب شد. سوشمیتا اولین بانوی هندی بود که توانست در این مسابقات زیبایی نفر اول شود.

سوشمیتا که از آن زمان به بازیگری مشهور و محبوب تبدیل شده است در حال حاضر در حال فیلمبرداری برای سریال آینده خود به نام «Aarya 3» است.

مطالب مرتبط