۱۵۵۵ جایزه دیگر به مشتریان بانک تجارت اهداء شد

سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و اسامی ۱۵۵۵ برنده این دوره مشخص شد. به گزارش رصد روز، به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، مراسم قرعه‌کشی سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مش...

سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و اسامی ۱۵۵۵ برنده این دوره مشخص شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، مراسم قرعه‌کشی سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان در شرایطی برگزار شد که در اسفندماه سال گذشته، ۹۹۱ هزار و ۲۰۳ نفر شرایط لازم را برای حضور در این جشنواره به دست آورده بودند.

در این مراسم پنج نفر به قید قرعه برنده کمک هزینه خرید تلفن همراه و کنسول بازی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان شدند؛ پنجاه نفر جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی بردند و ۱۵۰۰ نفر هم ۳۰۰ هزار تومان اعتبار در اپلیکیشن باجت بانک تجارت دریافت کردند.

گفتنی است در اردیبهشت ماه سال جاری، آخرین قرعه‌کشی و همچنین قرعه‌کشی نهایی به‌منظور شناسایی برنده خوش شانس جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه خرید خودرو برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان بانک تجارت از وضعیت خود در این قرعه‌کشی مطلع شوند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار