آخرین وضعیت ندا یاسی / زندگی با هویت جدید یا مرگ واقعی؟

به گزارش رصد روز ، در یکی دو روز گذشته خبر درگذشت ندا یاسی ساخ جنجالی اینستاگرام مخابره شد این پیام زمانی قوت بیشتری به خود گرفت که اینستاگرام صفحه شخصی او را به حالت REMEMBERING درآورد. این حالت زمانی اتفاق می افتد که اینستاگرام از مرگ د...

به گزارش رصد روز ، در یکی دو روز گذشته خبر درگذشت ندا یاسی ساخ جنجالی اینستاگرام مخابره شد این پیام زمانی قوت بیشتری به خود گرفت که اینستاگرام صفحه شخصی او را به حالت REMEMBERING درآورد. این حالت زمانی اتفاق می افتد که اینستاگرام از مرگ دارنده صفحه اطمینان حاصل کند. به گفته ادمین صفحه این چهره جنجالی حال جسمی او وخیم است اما او هنوز زنده است. آخرین وضعیت ندا یاسی چهره جنجالی اینستاگرام نشان میدهد که او علیرغم حرف و حدیثهای زیاد زنده است و این موضوع را می توان از برداشتن گزینه REMEMBERING دریافت کرد اما هنوز هیچ خبری از او نیست.

آخرین وضعیت ندا یاسی

 

نقل مکان این چهره اینستاگرامی که با روشهای غیرمتعارف اقدام به جذب فالوور می کرد این شائبه را به وجود می آورد که او یکبار دیگر با چنین روشهایی قصد دارد تا آمار دنبال کنندگان خود را افزایش دهد شائبه دیگری که در این مورد وجود دارد به خودکشی او مربوط است آن طور که از حال روز این چهره مشخص بود او از بیماری روحی رنج می برد اما برخی از افراد آشنا به او می گویند او پس از مهاجرت به ترکیه توسط خانواده اش به قتل رسیده است. تمام این حرف و حدیثها در شرایط مطرح می شود که ادمین این صفحه این چهره شایعه فوت او را رد کرده و از شایعات مروط به قتل و خودکشی او را رد کرده است. در عین حال این ادمین خبر حال وخیم او را تأئید کرده و گفته است که او در یکی از بیمارستانهای ترکیه بستری است.

چندی پیش مبلاد حاتمی یکی از گردانندگان شبکه های قمار در کشور ترکیه در اعترافات خود اعلام کرد که ندا یاسی نیز جزو گردانندگان این شبکه هاست که افراد زیادی در کشور به واسطه این نوع فعالیت ها متضرر شدند هرچند که به زودی تمامی این افراد در دادگاه در خصوص اتهاماتشان باید پاسخگو باشند.

یکی دیگر از شائبه هایی که در خصوص مرگ ندا یاسی چهره جنجالی اینستاگرام بیان میشود به همین اعترافات برمی گردد که شاید او که حالا فهمیده در لیست قرمز پلیس بین الملل قرار گرفته قصد داشته باشد با هویت جدیدی زندگی کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار