احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور با حمایت بانک رفاه کارگران

در راستای تحقق اهداف شعار سال “مهار تورم ، رشد تولید” و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگر...

در راستای تحقق اهداف شعار سال “مهار تورم ، رشد تولید” و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عملیات اجرایی این پروژه طی مراسمی با حضور آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهوری و دکتر جواد اوجی وزیر نفت (به صورت ویدئوکنفرانس) آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که جمعی از مسئولان کشوری و مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز حضور داشتند، کلنگ اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز اهواز – کوهدشت به عنوان بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور به زمین زده و این پروژه رسما آغاز شد.

شایان ذکر است، این پروژه به طول ۴۰۰ کیلومتر و در قالب چهار گستره اجرایی می‌شود که بانک رفاه کارگران در قالب تأمین مالی، تسهیلات بانکی و اعتبارات اسنادی در اجرای آن مشارکت دارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط